افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
3

حضور مسئولان بانک رفاه کشوردراستان خوزستان ودیدار با مدیران دستگاهای اجرایی استان 

  • کد خبر : 13234
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۵
حضور مسئولان بانک رفاه کشوردراستان خوزستان ودیدار با مدیران دستگاهای اجرایی استان 
مشاور مدیرعامل بانک رفاه کارگران و مدیران این بانک طی دیدارهایی جداگانه با مدیران دستگاهای اجرایی استان ، ایده‌ها و طرح‌های خود را مطرح کرد.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی این بانک اقای حاج حسینی مشاور مدیرعامل بانک رفاه کارگران درامور سرمایه گزاری و آقای صمدی معاون اداره اعتبارات شرکتی بانک با همراهی مسئولین استانی بانک رفاه استان و دکتر اصغر رشنودی، مدیر اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، در نشستی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان دیدار داشتند.

هدف این جلسات تبیین و تشریح یک طرح بانکی به نام “گواهی اوراق سپرده با نرخ خاص” بود. مقامات مذکور این طرح را تلاش برای مهار تورم و رشد تولید ذکر کردند.

دکتر محمد راضی جلالی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، در استقبال از طرح بیان نمود که در حال حاضر ۹۶% از محصولات تولیدی پتروشیمی بصورت خام فروشی صادر میگردد. او خواستار مستقر شدن صنایع پایین دستی (نظیر پتروشیمی ها) با بازدهی سریع و ارزش افزوده بالا در استان شد.

در سفر اخیر رئیس جمهور، دستور ایجاد یک شهرک شیمیایی در شهر امیدیه صادر شد که مجوزات آن نهایی گردیده است. پیشنهاد ایشان این بود که بانک رفاه در پیاده سازی و تأسیس این شهرک شیمیایی از طریق تجمیع منابع اجرای طرح گواهی سپرده نرخ خاص به اقتصاد کشور کمک نماید.

مقرر گردید بانک رفاه در همایش آبان ماه سال جاری در منطقه آزاد اروند با موضوع فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد به عنوان یکی از اعضای کارگروه جهت ایجاد و برقراری تعامل با سرمایه گذاران داخلی و خارجی حضور داشته باشد .

در جلسه دیدار با مهندس حمیدرضا فلاح، مدیر کل صمت استان خوزستان و معاونین ایشان، حاج حسینی ضمن اشاره به ظرفیت، آمادگی و توانمندی مدیران استان در پیاده سازی طرح، اعلام موافقت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری را ابلاغ کرد.

متقابلا فلاح درخواست اجرای این طرح در فعالسازی ۲۶۸ بنگاه اقتصادی خرد و متوسط با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی شد.

لازم به ذکر است این جلسات علیرغم تعطیلی ادارات، سازمان ها و نهادها به دلیل گرمای زیاد، برگزار شدند.

از مزایای این طرح می‌تواند به برقراری تعادل منافع بین سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر، جلوگیری از خروج سرمایه، کمک به تولید و اشتغال ؛کنترل تورم و ایجاد امنیت روانی در جامعه اشاره کرد.

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.