افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
3

حضور پررنگ پتروشیمی جم در پلاست میلان

  • کد خبر : 14180
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
حضور پررنگ پتروشیمی جم در پلاست میلان
پتروشیمی جم از تاریخ ۵ الی ۸ سپتامبر ۲۰۲۳، همزمان با ۱۴ تا ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در نوزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌اللملی پلاستیک میلان حضور پررنگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری سرخط پتروشیمی، پلاست میلانو رویدادی تخصصی در صنعت پلاستیک و لاستیک است که هر سه سال یک بار در مرکز نمایشگاهی فیرامیلانو در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه از مهم‌ترین رویدادهای صنعت پلاستیک در جهان می‌باشد و برای اولین بار طیف گسترده‌ای از محصولات در یک مکان از پردازش به بسته‌بندی، پردازش پلاستیک و لاستیک، چاپ صنعتی و تجاری و شخصی‌سازی بسته‌بندی و برچسب‌ها، تا راه‌اندازی و انبارداری کالاهای مصرفی آماده می‌شود. در آخرین نمایشگاه برپا شده، ۱۵۸۴ غرفه از ۵۷ کشور و ۵۰،۰۸۷ بازدیدکننده از ۱۱۵ کشور حضور داشتند.

نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک میلان فرصتی برای گردهمایی شرکت‌های معروف جهانی در عرصه صنایع چاپ و بسته‌بندی و پلاستیک، مشاهده انواع فناوری‌های جدید و مبتکرانه از سراسر دنیا، ملاقات با شرکت‌های بین‌المللی و عقد قرارداد نمایندگی، آشنایی با شرکت‌های محلی جدید و تحکیم روابط با شرکت‌های موجود است.

متخصصان و کارشناسان پتروشیمی جم با حضور در سمینارها، کارگاه‌ها، کنفرانس‌های مطبوعاتی مختلف، موفق به برقراری ارتباط، تبادل نظر و بحث در مورد آخرین روندها و چالش‌های صنعت و جلب فرصت‌های تجاری جدیدی شده‌اند.

نمایشگاه پلاست ایتالیا (میلانو ۲۰۲۳)مهمترین نمایشگاه صنعت پلاستیک سال ۲۰۲۳ در اروپا است که مخاطبان بسیاری را از سراسر دنیا جذب می‌نماید.

دوره گذشته شرکت‌های پتروشیمی همچون خلیج‌فارس، امیرکبیر، جم، تبریز، شازند، انتخاب و… در پاویون ایران مشارکت داشتند.

شایان ذکر است غرفه‌ی پتروشیمی جم در نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک میلان ایتالیا، در سالن شماره ۹ و جایگاه ویژه B161-C162 واقع شده است.

بر

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.