افزونه جلالی را نصب کنید. 14 ربيع أول 1446 Tuesday, 17 September , 2024
2

حضور پرشور کارکنان و مدیرعامل مخازن سبز در گلزار شهدای منطقه ویژه اقتصادی پارس به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 21711
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
حضور پرشور کارکنان و مدیرعامل مخازن سبز در گلزار شهدای منطقه ویژه اقتصادی پارس به مناسبت هفته دولت
همزمان به آغاز هفته دولت، کلیه کارکنان به همراه مدیرعامل مخازن سبز در مراسم باشکوه غبارروبی و قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدای منطقه ویژه اقتصادی پارس شرکت کردند.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومى شركت مخازن سبز پتروشيمى عسلويه؛ این مراسم معنوی، که با تدارك روابط عمومى و با دستور مديريت انجام شد، با حضورنیروهای انتظامی، برادران سپاه انقلاب اسلامى کارکنان برگزار شد، فضای خاصی از روحیه ایثار و فداکاری را به تصویر کشید.

حضور گسترده کارکنان مخازن سبز، نشان‌دهنده احترام عمیق به مقام والای شهدا و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی بود.

در حاشیه این مراسم، مهندس باتمانی، مدیرعامل شركت مخازن سبز، به ارائه توضیحات مفصلی در خصوص آخرین اقدامات و برنامه‌های شرکت برای اربعين پرداخت.

وی با تأکید بر اهمیت پشتیبانی از زائران اربعین، اعلام کرد که مجموعه مخازن سبز تاکنون حجم زیادی از مواد غذایی و تجهیزات ضروری را به استان ایلام ارسال کرده است.

همچنین، وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش‌های شبانه‌روزی، در هفته دولت موفق به بهره‌برداری از دو مخزن جدید و یک مجموعه ورزشی شویم.

در ادامه مراسم، حاج آقا كشتكار رئيس اداره تبليغات شهرستان عسلويه نیز طی سخنرانی خود با تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان و مدیریت مخازن سبز، به نقش مهم این شرکت در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی منطقه اشاره کرد.

وی تأکید کرد که اقدامات اخیر این شرکت، از جمله مشارکت در پشتیبانی از زائران اربعین و پروژه‌های توسعه‌ای در منطقه، نشان‌دهنده تعهد عمیق آنان به مسئولیت‌های اجتماعی و دینی است. حجت الاسلام والمسلمين كشتكار همچنین از مهندس باتمانی و تیم اجرایی وی به دلیل اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌ها و حضور فعال در عرصه‌های مختلف تقدیر کرد و این اقدامات را الگویی برای سایر شرکت‌ها و نهادهای اقتصادی کشور دانست.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=21711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.