افزونه جلالی را نصب کنید. 18 ربيع أول 1446 Saturday, 21 September , 2024
3

خبرهای خوب مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در خصوص پروکارت

  • کد خبر : 11991
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
خبرهای خوب مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در خصوص پروکارت

به گزارش پترونفت، محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در خصوص ایجاد پترو همکار گفت: با توجه به مشکلات و همچنین شفاف سازی در هزینه ها و ایجاد تنوع در خدمات رسانی پتروکارت به وجود آمد. وی افزود: در گذشته نیروهای ارکان ثالث شامل خدمات رفاهی این شرکت نمی‌شدند که با پیگیری‌های صورت […]

به گزارش پترونفت، محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در خصوص ایجاد پترو همکار گفت: با توجه به مشکلات و همچنین شفاف سازی در هزینه ها و ایجاد تنوع در خدمات رسانی پتروکارت به وجود آمد.

وی افزود: در گذشته نیروهای ارکان ثالث شامل خدمات رفاهی این شرکت نمی‌شدند که با پیگیری‌های صورت گرفته و همچنین با حمایت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس این اتفاق افتاد و تمام نیروهای ارکان ثالث می‌توانند از امکانات ورزشی رفاه و رستوران طرف قرارداد استفاده کنند.

آتش زمزم تشریح کرد: با شروع طرح پتروکار نزدیک به ۳۰۰ نفر اشتغالزایی در رستوران‌های طرف قرارداد صورت گرفته و همچنین در آینده سرمایه گذاری‌های خوبی در بحث رستوران‌ها انجام می‌شود؛ این شرکت با ۱۰۰ موسسه قرارداد منعقد و همچنین در حال برنامه‌ریزی برای انعقاد قرارداد با سینماهای شهرستان است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی عنوان کرد: خط قرمز این شرکت ارائه خدمات باکیفیت است، در صورت رعایت نشدن لغو قرارداد با مرکز مورد نظر صورت می‌گیرد؛ همچنین در حال راه‌اندازی نرم‌افزاری هستیم که بتوان به صورت برخط نظرسنجی در مورد سازمان‌های طرف قرارداد انجام و هیچ کدام از طرف‌های قرارداد حق گرفتن هزینه اضافی به بهانه پتروکارت را ندارند.

وی یادآور شد: این شرکت آمادگی دارد که با باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها و همچنین رستوران‌های دارای مجوز قرارداد منعقد و در حال مذاکره هستیم که خدمات پتروکارت را در شهرهای دیگر مانند مشهد و شیراز هم ارائه دهیم.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=11991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.