افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
0
برای چهارمین سال متوالی؛

درخشش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در ارزیابی وزارت نیرو

  • کد خبر : 17265
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
درخشش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در ارزیابی وزارت نیرو

پترونفت، در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق سراسر کشور که با حضور محرابیان وزیر نیرو و مدیران ارشد وزارت نیرو و با معرفی برترین های این وزارت خانه برگزار شد از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز برای چهارمین سال متوالی به پاس عملکرد موفق در انجام فعالیت ها بویژه گذر از […]

پترونفت، در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق سراسر کشور که با حضور محرابیان وزیر نیرو و مدیران ارشد وزارت نیرو و با معرفی برترین های این وزارت خانه برگزار شد از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز برای چهارمین سال متوالی به پاس عملکرد موفق در انجام فعالیت ها بویژه گذر از پیک مصرف برق تابستان سال جاری تقدیر شد.

 

داوود سلیمانی مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز اظهار داشت: در این ارزیابی، عملکرد ۱۳۱ روابط عمومی زیرمجموعه وزارت نیرو طبق بارگزاری اطلاعات و مستندات مربوطه بویژه گذر از تابستان ۱۴۰۲ در ۶ محور « ارتباط با رسانه‌های تصویری»، «ارتباط با رسانه‌های مکتوب»، «شبکه‌های اجتماعی»، «تبلیغات محیطی»، «آموزش (آموزش همگانی، همکاران و اصحاب رسانه)» و «آرشیو و صوتی» مورد بررسی قرار گرفت.

سلیمانی گفت: خرسندیم که مجموعه روابط عمومی توانست با انعکاس مطلوب تلاشهای کارکنان به جامعه و تولید محتوا از اقدامات ارزشمند فنی و عملیاتی نیروگاه رامین به نقش حرفه ای خود جامعه عمل پوشاند.

وی تمرکز بر ارتباطات درون سازمانی و توسعه تعاملات برون سازمانی بمنظور معرفی نقش حیاتی نیروگاه رامین در صنعت برق و تقویت روحیه و انگیزه کارکنان و تنویر افکار عمومی را مهمترین رویکرد مجموعه روابط عمومی نیروگاه دانست .

لازم به ذکر است پیش از این نیز روابط‌عمومی نیروگاه رامین اهواز برای چهارمین سال پیاپی به عنوان برترین روابط عمومی صنعت برق حرارتی کشور انتخاب شده بود.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=17265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.