افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1

درخشش مبین انرژی خلیج فارس در هفتمین دوره ارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی کشور*

  • کد خبر : 13833
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
درخشش مبین انرژی خلیج فارس در هفتمین دوره ارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی کشور*
شرکت مبین انرژی خلیج فارس، در هفتمین دوره ارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی، با کسب امتیاز ممتاز پنج ستاره و تندیس برنزین، موفقیت چشمگیری را از آن خود کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این دوره از ارزیابی ها با مجوز سازمان ملی بهره‌وری ایران و توسط یک سازمان مستقل و معتبر در زمینه مدیریت دارایی‌های فیزیکی برگزار شد و شرکت مبین انرژی با ارائه عملکرد برتر خود، به عنوان یکی از برترین شرکت‌ها در این حوزه شناخته شد.

استراتژی‌های منحصر به فرد و کارآمدی که این شرکت در این حوزه اجرا کرده بود، باعث گردید تا بتواند نمونه‌ای موفق از مدیریت دارایی‌های فیزیکی را به ارمغان آورد.

همچنین استفاده بهینه از فناوری‌های پیشرفته در رصد و کنترل دارایی‌ها، بهبود فرآیندهای تعمیر و نگهداری، پیشگیری از خسارت‌ها و بهبود بهره‌وری سازمانی از جمله مزایایی بودند که شرکت مبین با اجرای موفق استراتژی‌های خود در این زمینه به دست آورد.

علاوه بر این، شرکت مبین انرژی توانسته است نقاط ضعف موجود در مدیریت دارایی‌های فیزیکی را شناسایی و با ارائه راهکارهای کارآمد، بهبود قابل توجهی در این حوزه ایجاد کند. این نقاط قوت و ضعف شناسایی شده در نتیجه ارزیابی، به شرکت مبین امکان می‌دهد تا بهبودهای لازم را در سیستم مدیریت دارایی‌های فیزیکی خود اعمال کند و عملکرد خود را بهبود بخشد.

لازم بذکر است که لوح تقدیر و تندیس این دوره از ارزیابی‌ها در مراسمی با حضور مقامات و نخبگان کشوری به نماینده شرکت مبین انرژی خلیج فارس اهدا شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.