افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5
برای دومین سال پیاپی:

دریافت تندیس زرین صنعت برگزیده سبز کشور توسط پتروشیمی مارون

  • کد خبر : 4728
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
دریافت تندیس زرین صنعت برگزیده سبز کشور توسط پتروشیمی مارون
پتروشیمی مارون به عنوان صنعت برگزیده سبز کشور موفق به دریافت تندیس زرین از سوي سازمان حفاظت محیط زیست در بیست و سومین همایش ملی واحدهاي صنعتی و خدماتی سبز کشور گردیده است .

به گزارش پترونفت| به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون ، بیست و سومین همایش ملی واحدهاي صنعتی و خدماتی سبز کشور در 15 اسفند ماه سال جاري، با حضور دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مدیران و فعالان صنعتی و خدماتی برگزیده کشور در سالن همایشهاي بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این دوره از همایش ملی صنعت و خدمات برگزیده سبز کشور، شرکت پتروشیمی مارون بهمراه پنج واحد صنعتی دیگر موفق شدند «تندیس زرین» و عنوان صنعت برگزیده سبز ملی که بالاترین درجه زیست محیطی براي صنایع می باشد را به خود اختصاص دهند .

پتروشیمی مارون پیش از این نیز موفق به کسب «تندیس زرین» در بیست و دومین دوره و «تندیس سیمین»در بیست و یکمین دوره از همایش ملی واحدهاي صنعتی و خدماتی سبز شده بود که استمرار موفقیت این شرکت در رسیدن به این دستاورد بی نظیر و انتخاب به عنوان صنعت برگزیده سبز ملی براي دومین سال پیاپیاز بین تمامی صنایع کشور ، نشان از تعهد مدیریت شرکت نسبت به حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار و تلاش و پیگیري مستمر واحد محیط زیست مجتمع و کارکنان در تحقق اهداف زیست محیطی می باشد .
همایش واحدهاي صنعتی و خدماتی سبز در پایان هر سال از سوي سازمان حفاظت محیط زیست کشور در راستاي حفاظت از محیط زیست و به منظور تشویق واحدهاي صنعتی و خدماتی و همچنین ترویج فرهنگ محیط زیستی و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلایندههاي محیطزیستی و ایجاد فضاي رقابتی برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=4728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.