افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
4

در سال پیش رو رکورد تولید همه ادوار آریاساسول را خواهیم شکست

  • کد خبر : 9759
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
در سال پیش رو رکورد تولید همه ادوار آریاساسول را خواهیم شکست
آئین تجلیل از سرآمدان تولید در منطقه ویژه اقتصادی پارس با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد و با اهدای لوح تقدیر به امضای وزیر نفت از مدیران، کارکنان و کارگران سرآمد تولید در منطقه ویژه پارس تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده در آئین تجلیل از سرآمدان تولید ۱۴۰۱ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر با اشاره به تاسیس مرکز نوآوری و دانش‌بنیان آریاساسول در سال گذشته گفت: با تمرکز و توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال گذشته مرکز نوآوری و دانش‌بنیان آریاساسول را تاسیس کردیم و به لطف خداوند و همت همکارانم در آریاساسول توانستیم دانش و تجربیات موجود در شرکت را بومی سازی کرده و تجاری سازی آن را آغاز کنیم.

مدیرعامل و نایب رئیس شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به عقد قرارداد با برخی از شرکت‌های موجود در منطقه در زمینه انتقال دانش موجود در این شرکت گفت: با هدف بومی و تجاری سازی دانش موجود و بروز در مرکز نوآوری آریاساسول تلاش کردیم سایر شرکت‌های فعال در صنعت نیز از این دانش منتفع شوند.

حیدرزاده با اشاره به ضرورت بکارگیری متخصصین جوان و نخبه کشور در توسعه فنی و دانش‌بنیان جهت رشد هر چه بیشتر تولید گفت: امیدواریم همانگونه که آریاساسول در زمینه تولید، توسعه و سودآوری سرآمد است سایر شرکت‌ها نیز در زمینه طرح‌های توسعه‌ای فعالیت کنند.

وی با اشاره به شعار سال “رشد تولید و مهار تورم” گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سخنانشان همواره شناسائی و رفع موانع تولید را ضروری دانسته و تاکید دارند، بر همین اساس در سال پیش رو تلاش خواهیم کرد رکورد تولید را در همه ادوار شرکت پلیمر آریاساسول شکسته و به همت همکاران با برنامه ریزی برای طرح‌های توسعه با تمام وجود برنامه اقدام و عمل داشته باشیم.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول، با اشاره به افتتاح دو طرح توسعه‌ای در آریاساسول گفت: با افتتاح طرح واحد جداسازی C3+ و واحد جدید MD/HD با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال آینده به میزان ۱۱۰ میلیون دلار به سودآوری آریاساسول افزوده خواهد شد.

در انتهای این مراسم با اهدای لوح تقدیر به امضای وزیر نفت از مدیران، کارکنان و کارگران سرآمد تولید در منطقه ویژه پارس تجلیل شد. مهندس سعید اسماعیلی و ضرغام بهروزی مدیر و معاون مجتمع آریاساسول نیز موفق به دریافت تقدیرنامه از این همایش شدند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.