افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
0

در نمایشگاه آبفا تهران؛ لوله‌سازی اهواز مظلومیت غزه را به تصویر کشید

  • کد خبر : 17039
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
در نمایشگاه آبفا تهران؛  لوله‌سازی اهواز مظلومیت غزه را به تصویر کشید
لوله اسپیرال از محصولات شرکت لوله‌سازی اهواز با هویت بصری نمادهای اهواز و نمایشگاهی مفهومی از مظلومیت غزه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب تهران در معرض نمایش قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت لوله‌سازی اهواز، یادمان شهدای غزه به ابتکار شرکت لوله سازی اهواز این بار در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی “صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران” به گونه‌ای دیگر دایر شده است.

این یادمان که در لوله اسپیرال از محصولات شرکت لوله‌سازی اهواز دایر شده، استقبال عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه را به دنبال داشته است.

زیتون نماد صلح و آزادیِ فلسطین و نمادی از اسارت مردمِ غزه به صورت یک اثر برجسته هنری در یکی از لوله‌های اسپیرالِ شرکت لوله‌سازی اهواز به تصویر کشیده شده است.

لوله‌ اسپیرال که لوله انتقال آب است در کارخانه اسپیرالِ شرکت لوله‌سازی اهواز که پس از ۴٫۵ سال با تلاش صنعتگران و کارکنان شرکت در مدار قرار گرفته، تولید می‌شود.

در جریان تهاجم ۱۰۰ روزه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به نوار غزه بیش از ۲۴هزار نفر از مردم فلسطین به شهادت رسیدند و بیش از ۶۵هزار نفرکه اغلب زنان و کودکان بی دفاع هستند مجروح شدند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=17039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.