افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
3

دوره آموزشي آشنايي با مدل EFQM2020 در پتروشيمي جم برگزار شد

  • کد خبر : 13620
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
دوره آموزشي آشنايي با مدل EFQM2020 در پتروشيمي جم برگزار شد
دوره آموزشي آشنايي با مدل EFQM2020 برای تیم تعالی و همچنین مدیران و روسای سازمان، در مجتمع پتروشيمي جم واقع در عسلویه برگزار شد.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در راستای ارتقاء سطح توانمندی سازمان جهت حضور موفق در جايزه تعالي صنعت پتروشيمي در سال جاری، دوره آشنايي با «تشریح معیارهای تعالی سازمانی EFQM» بر مبنای ویرایش 2020 با تدریس “آرش کاکاوند”، مدرس، مشاور و ارزیاب رسمی مدل 2020 میلادی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا طی سه روز برای نمایندگان واحدهای سازمان (تیم تعالی) از طرف دبیرخانه جايزه تعالي صنعت پتروشيمي برگزار شد.

آشنایی با منطق رادار نوین، شناخت اکوسیستم سازمان، تشریح معیارهای هفت‌گانه مدل، ابرروندها و تاثیر آن بر سازمان‌ها، آشنایی با ساختار مدل از اهداف این فرصت یادگیری بوده است. ویرایش جدید مدل EFQM (2020) به عنوان الگوی نوین مدیریتی، توانایی مدیریت فعالیت‌های روزمره (جاری) و پیشبرد تغییر و تحولات در سازمان را ارتقاء می‌دهد.

این مدل مفاهیم نوظهور مدیریتی نظیر اقتصاد دورانی، نوآوری‌ها و تفکرات دگرگون‌ساز (ساختارشکنانه)، هم‌آفرینی، علم داده‌ها و شاخص‌های پیش‌بینی‌کننده و مواردی از این دست را در قالب معیارهای منسجم خود مطرح می‌کند و سعی دارد به سازمان‌ها کمک کند بر چالش‌های پیش رو فائق آیند.

شرکت ملّی صنایع پتروشيمي از سال 1389 بر اساس ابلاغ هیئت مدیره با هدف ارزیابی و ارتقای عملکرد صنعت پتروشیمی و تقدیر از شرکت‌های برتر، همه ساله جایزه تعالي صنعت پتروشيمي را اجرا کرده و پتروشیمی‌ها، سازندگان تجهیزات، شرکت‌های مجری طرح و پایین‌دستی پتروشيمي را ارزیابی می‌کند.

گفتنی است حضور شرکت پتروشيمي جم در فرايند جايزه تعالي صنعت پتروشيمي در راستای بهبود مستمر و نیل به سرآمدی سازمان است.

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.