افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
6

دو انتصاب جدید در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

  • کد خبر : 9613
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
دو انتصاب جدید در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران دو حکم جدید انتصاب صادر کرد.

پترونفت، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی‌اکبر نژادعلی، مصطفی تکریمی‌خواه را به عنوان مدیر صادرات و واردات این شرکت و همچنین پرویز ایدون را به عنوان مدیر منطقه ایلام منصوب کرد.

نژادعلی با ابلاغ این احکام به امور مهم و محوله اشاره کرده و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت تحقق مأموریت‌ها و اهداف شرکت را مورد تأکید قرار داده است.

وی در حکم مصطفی تکریمی‌خواه، توجه جدی به نیروی انسانی و ایجاد انگیزش‌های مناسب، برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند در جهت افزایش سهم صادرات فرآورده به کشورهای همسایه با رعایت دستورعمل‌ها و رویه‌های صادراتی و همکاری در پیاده‌سازی و راه‌اندازی سامانه جامع صادرات و واردات را بخشی از اقدامات و در حیطه وظایف مدیر جدید اعلام کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش در حکم پرویز ایدون نیز بررسی مشکلات و تنگناهای موجود و ارائه راهکارها به منظور پیشبرد اهداف تعیین شده، تلاش مستمر در ارتباط با تأمین، ذخیره‌سازی، انتقال، توزیع و کنترل کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی بخشی از وظایف مدیر جدید اعلام کرده است.

نژادعلی ضمن آرزوی توفیق برای مدیران جدید از خدمات مجتبی خادمی و علی‌اصغر چاغروندی در طول مدت تصدی مسئولیت‌های مذکور، تشکر و قدردانی کرده است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.