افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
3

دکتر زمان‌پور: مأموریت اصلی هلدینگ صباانرژی تخصصی‌سازی است

  • کد خبر : 13014
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
دکتر زمان‌پور: مأموریت اصلی هلدینگ صباانرژی تخصصی‌سازی است
مدیر عامل هلدینگ صباانرژی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به حوزه تخصصی این شرکت که نفت، گاز و انرژی است؛ تصریح کرد مأموریت اصلی ما در این شرکت تخصصی‌سازی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، دکتر زمان‌پور در این راستا به راه اندازی شوراهای راهبردی تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله فولاد و پتروشیمی در شرکت‌های تابعه اشاره کرد و گفت تلاش می‌کنیم با کمک این متخصصان به سمت تخصصی‌سازی گام برداریم.

در ادامه این مصاحبه که در حاشیه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه وصندوق صورت گرفت؛ مدیر عامل هلدینگ صبا انرژی، تخصصی کردن پرتفوی بورسی شرکت را هم در همین راستا دانست و گفت خروج از سهم‌های کم بازده و زیان ده و سرمایه‌گذاری در سهام‌های پرسود و زودبازده از اولویت‌های هلدینگ صباانرژی است.

دکتر زمان‌پور افزود: گام بعدی ما در هلدینگ، سرمایه‌گذاری است زیرا رشد تولید بدون سرمایه‌گذاری امکان پذیر نیست و در این راستا پروژه‌های متعددی را برای تکمیل زنجیره ارزش معرفی کرده‌ایم.

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در ادامه ارزش پرتفوی بورسی شرکت در پایان سال مالی منتهی به 29 اسفند1401 را 76 هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدود 29 درصد رشد داشته است.

دکتر زمان‌پور سرمایه هلدینگ را 4 همت اعلام کرد و از عزم شرکت برای افزایش این رقم خبر داد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشتگی، در پایان با اشاره به پروژه‌های مهمی همچون مگا پروژه PDH-PP جم و ABS & Rubber پادجم، مهم‌ترین چالش کنونی پیش روی هلدینگ را افزایش نرخ خوراک دانست و تأکید کرد انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی ایران به جد پیگیر اصلاح این قیمت است

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.