افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
0

دیدارمدیران صنعت پتروشیمی ومدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در نمایشگاه ایران پلاست

  • کد خبر : 14499
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
دیدارمدیران صنعت پتروشیمی ومدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در نمایشگاه ایران پلاست
در حاشیه هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست تهران، مدیرکل نوسازی و مدارس خوزستان با مدیران شرکت‌های پتروشیمی دیدار کرد و در جهت توسعه همکاری‌ فی مابین تبادل نظر کردند.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی اداره مل نوسازی و مدارس خوزستان: در حاشیه هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست تهران، محمد سعیدی پور تصریح کرد: دیدارهای با مدیران شرکت‌های پتروشیمی مسجدسلیمان، امیرکبیر و مدیرعامل پتروشیمی آبادان داشتیم که طی این دیدارها تفاهم‌هایی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به دیدارهای خوبی که با مسئولان پتروشیمی های مسجدسلیمان و امیرکبیر،آبادان صورت گرفته، افزود: درحوزه های مختلفی با مدیران مجموعه های پتروشیمی صحبت کردیم ،مشکلاتی که در بحث تجهیز سرمایشی مدارس، تجهیزمدارس به میز نیمکت ،سیستم‌های کامپیوتر،ومشارکت درتعمیر وبازسازی مدارس بافت فرسوده مورد بحث قرارگرفت ، همچنین باتوجه به بازگشایی مدارس دراول مهرماه صحبت‌های خوبی انجام شد و قول‌های مساعدی گرفته شد.

 

سعیدی پور با ابراز امیدواری، بیان کرد که با این نامه‌نگاری‌ها و تعاملی که ایجاد می‌شود انشالله بتوانیم بخشی از نیازهای آموزشی دانش آموزان استان جهت استفاده در اول مهرماه تامین کنیم.

 

وی افزود: همچنین در زمینه زیرساختی مسائل فضایی آموزشی جهت تکمیل پروژه نیمه تمام در مناطق محروم قول‌هایی داده شد که امیدوار هستیم به مرحله تفاهم‌نامه برسند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.