افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
4

دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران شرکت‌ پتروشیمی پارس

  • کد خبر : 13629
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران شرکت‌ پتروشیمی پارس
به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، مدیر عامل بانک ملت به همراه مدیران ارشد این بانک با حضور در شرکت پتروشیمی پارس با مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

پترونفت، مهندس زارع مدیر مجتمع پتروشیمی پارس ضمن قدردانی از همکاری و حمایت بانک ملت از این شرکت گفت: تعامل این دو مجموعه همواره مبتنی بر منافع دوطرف بوده و امیدواریم از همکاری این بانک در طرح‌pdh-pp این شرکت بهره‌مند شویم.

امیری مدیر مالی و روابط با سرمایه گزارن نیز ضمن تشکر ابراز کردند امید است این دیدارها در راستای چشم‌اندازی که دوطرف نسبت به پیشرفت و توسعه دارند ادامه پیدا کند.

در این دیدار مهندس میرحاجی مدیر خدمات فنی و مدیر طرح pdh-pp شرکت در خصوص این پروژه،اقداماتی که صورت گرفته و نیازمالی برای تکمیل طرح توضیحاتی ارائه دادند

براساس این گزارش،کتر رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل پتروشیمی پارس و آرزوی صحت و سلامتی اظهار داشت:بانک ملت این آمادگی را دارد که در بخش‌های مطرح شده توسط شرکت پتروشیمی پارس همکاری و تعامل داشته باشد. و ان شاء الله جلسه ای با کارشناسان این بانک در خصوص پروژه مطرح شده خواهیم داشت

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.