افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
4

دیدار مدیرعامل شركت لوله سازی اهواز و هیئت همراه با خانواده سردار شهید سیدحمید تقوی‌فر‏

  • کد خبر : 13632
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۴
دیدار مدیرعامل شركت لوله سازی اهواز و هیئت همراه با خانواده سردار شهید سیدحمید تقوی‌فر‏
سردار شهید تقوی‌فر متولد سال ۱۳۳۸ روستای ابودبس شهرستان کارون(کوت‌عبدالله)، در جریان آزادسازی منطقه عزیز بلد در حومه سامرا در تاریخ ۶ دی‌ماه ۱۳۹۳ به دست عوامل تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد و در روز ۹ دی ( روز بصیرت ) در جمع خیل مشتاقان و آحاد مردم در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد. آن شهید والا مقام اکثر روزهای سال را روزه بود و روحیه‌ی گمنامی داشت.

پترونفت، گفتنی است، سید نصرالله تقوی‌فر، پدرِ شهید تقوی‌فر نیز در سال 1362 در عملیات خیبر به شهادت رسید و برادرش سید خسرو تقوی‌فر در عملیات والفجر 8 به خیل شهیدان پیوست.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در این دیدار گفت: به گفته‌ی بسیاری از صاحب نظران، تئوریسینِ اصلی و متفکرِ جبهه جهانی حق علیه باطل در منطقه شهید تقوی بود که در کنار شهید سردار سلیمانی همواره یار و همراهش بود.

همچنین ایشان یادآور شد: بسیاری قبل از مرگ حسرتی از دنیا به دل دارند اما شهید همه‌ی هستی در برابرش ناچیز است و حین شهادت هیچ حسرتی ندارند تا زودتر به دیدار خدا بشتابد.

احمدی افزود: امیدوارم شهید با دعایِ خیرش دست ما را بگیرد و افتخار بود که امروز در خدمت خانواده شهید باشیم. و اسباب عاقبت بخیری همه‌ی ما شود.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.