افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

دیدار مدیرعامل نفت گچساران با خانواده های كاركنان حادثه دیده در روز پدر

  • کد خبر : 17100
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
دیدار مدیرعامل نفت گچساران با خانواده های كاركنان حادثه دیده در روز پدر
مدیرعامل نفت گچساران با خانواده های كاركنان حادثه دیده در روز پدر دیدار کرد.

به گزارش سرخط پتروشیمی به نقل از روابط عمومی نفت گچساران؛ مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به همراه مدیران ارشد این شرکت بمناسبت روز پدر و ولادت حضرت علی علیه السلام به دستور مقام عالی وزارت نفت با دو همکار حادثه دیده ناشی از کار آقایان کاظم تاسا و علیرضا صیادی و همچنین خانواده مرحوم‌ عزیزیان ، دیدار و دلجویی کردند.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمان گفت: حفظ و پاسداشت منابع انسانی در صنعت نفت باید همواره مورد توجه مدیران و روسا قرار گیرد و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با توجه به مسولیت خطیر خود و پراکندگی مناطق عملیاتی باید با نهایت دقت به منظور حفظ، نگهداشت و تکریم اصلی ترین سرمایه های شرکت و مهم ترین عامل تولید مدنظر قرار دهیم.

کمالی خاطرنشان کرد: تحقق تولید بیش از ۱۰۰ درصدی نفت و گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان قلب نفت ایران مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی کارکنان این شرکت است که با همت و تلاش همه کارکنان در ستاد و مناطق عملیاتی، این شرکت موفق شده است مطابق سیاست گذاری های بالا دستی تولید نفت و گاز را در سال جاری رقم زند . مدیرعامل نفت گچساران ادامه داد: مردان صنعت نفت تحریم های دشمنان را بی اثر کردند تا عزت امروز ما رقم بخورد

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=17100

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.