افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب

  • کد خبر : 6363
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، دکتر سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تأکید بر ضرورت انجام مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در مناطق محروم خوزستان گفت: در بخش غیزانیه در شرق اهواز، تاسیسات شرکت نفت کارون و مارون قرار دارند و این درحالی است که جاده های این منطقه هنوز وضعیت مناسبی ندارند.

پترونفت ، حسینی گفت: انتظار می رود که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با انجام مسئولیت های اجتماعی تعریف شده به این نیاز ضروری ساکنین رسیدگی نماید.

مهندس علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این دیدار با بیان این که پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه نفت یک ثروت ملی به‌شمار می‌رود و پروژه‌های مربوط به آن همسو با چرخه اقتصادی کشور به شمار می آید، هدف ما این است که ضمن توسعه و صیانت از این صنعت عظیم، گام‌های مثبتی برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم برداریم.

وی با بیان این که مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در قبال اهالی همجوار تاسیسات عملیاتی این شرکت، انجام می شود، اظهار داشت: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مسئولیت های اجتماعی و خدمات عام المنفعه ای را به منظور رفع نیازهای ساکنان همجوار با تاسیسات نفتی انجام می دهد.

به گفته ی این مقام مسئول، برای انجام هرچه بهتر و بیشتر مسئولیت های اجتماعی نیازمند روحیه جهادی و انقلابی هستیم که فارغ از دیدگاه سازمانی کمر همت به مرتفع کردن مشکلات مردم بربندد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در این جلسه بهزاد صالح بیگی مشاور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در امور خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی و سعید آتش بار رییس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز حضور داشتند و درباره همکاری بیشتر برای رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق کم برخوردار خوزستان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=6363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.