افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران خبر داد: حضور بیش از 1500 شركت داخلی و 250 شركت خارجی در نمایشگاه بیست و هشتم صنعت نفت

  • کد خبر : 18094
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران خبر داد: حضور بیش از 1500 شركت داخلی و 250 شركت خارجی در نمایشگاه بیست و هشتم صنعت نفت
رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران از حضور بیش از 1500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی در بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت نفت خبر داد

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران از حضور بیش از 1500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی در بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت نفت خبر داد و گفت: در مجموع بیش از 1750 شرکت از کشورهای نفتی جهان در این دوره از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، حضور خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی در مورد شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و هشتم صنعت نفت گفت: در این دوره، کشورهای مطرحی همچون روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین و … حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین حدود 1500 شرکت داخلی فعال در حوزه‌های مختلف انرژی و صنایع مرتبط با صنعت نفت، آخرین دستاوردها و نوآوری‌هایی خود را که آینده انرژی و صنعت نفت جهان را تعیین می‌کند، به نمایش می گذارند.

جمالی برپایی نمایشگاه بین المللی صنعت نفت را یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای انرژی خواند و گفت: این نمایشگاه همچنین اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت نفت ایران است که در آن شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شركت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفتي ايران و شركت ملي صنايع پتروشيمي به همراه دست اندرکاران اصلی صنعت نفت ایران و جهان حضورجدی و فعال دارند.

وی برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت را فرصتي مغتنم براي تعامل و همكاري شركت‌هاي نفتي در سطح داخلی و جهانی خواند و اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه، می توان ضمن آگاهی از آخرین تحولات بازارهاي محلی، منطقه ای و بين المللی، با رویدادهای مهم جهانی در حوزه صنایع مرتبط با نفت و گاز نیز آشنا شد.

جمالی تاکید کرد: با توجه به ظرفيت های بسيار بالا و مناسب صنعت نفت ايران، به عنوان نخستین دارنده ذخاير نفت و گاز جهان و همچنین دارا بودن بازار مناسب در بخش های بالادستي، ميان دستي و پايين دستي، در مجموع این رویداد، فرصت بسيار خوبی را براي سرمايه گذاري، عقد قراردادها و امضاي تفاهم نامه‌هاي همكاري میان شرکت ها، فراهم مي‌آورد.
بنابراین گزارش، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی ایران، از 19 تا 22 اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

گزارش های دریافتی، از استقبال خوب شرکت های داخلی و خارجی فعال در صنعت نفت، از این دوره از نمایشگاه ها حکایت دارد؛ به طوری که از شروع پیش ثبت نام اولیه نمایشگاه که از روز شنبه 30 بهمن 1402 آغاز شده است و طی مهلت مقرر کمتر از یک هفته، بیش از 1500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی، تقاضای ثبت نام دراین رویداد بزرگ نمایشگاهی را داشته‌اند.

در این بین، انجام برنامه‌ریزی برای دوره بیست و هشتم این نمایشگاه جهت حضور گسترده شرکت‌های خارجی، در کنار توجه به توانمندی داخلی و جانمایی گروه‌های مختلف کالایی صنعت نفت و برگزاری رویدادهای جانبی و همچنین برنامه‌ریزی حضور مقامات عالی‌رتبه کشور و مسئولان بلندپایه دولتی و مدیران ارشد صنعت نفت صورت گرفته است که در همین راستا متراژ در نظر گرفته شده برای حضور شرکت‌های خارجی در مقایسه با دوره پیشین، با رشد بیش از دوبرابری از 2000مترمربع به حدود 4500مترمربع رسیده است.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه از بخش‌های صنایع بالادستی، میان دستی و پایین دستی صنعت نفت به همراه تولید کنندگان تجهیزات صنعت نفت در10 گروه کالایی و تولیدکنندگان بار اول و سایر گروه های کالایی صنعت نفت و همچنین شرکت‌های دانش بنیان خواهند بود.

شرکت‌های فعال در حوزه تولیدی مواد و فرآورده های نفتی، گازی و پتروشیمی، شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت، مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌ها، مشاوران، سرمایه گذاران مالی و بیمه، حوزه‌ های تاسیساتی، مکانیک، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، عایق ، پوشش و رنگ، HSE، جوش و برش و سایر گروه های کالایی و خدماتی به ترتیب اولویت بندی و براساس شرایط و ضوابط مندرج در دستورالعمل‌های ثبت نام، انتخاب و جانمایی ‌می‌شوند که در مراتب بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=18094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.