افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
4

رشد ۳۱ درصدی نصب کنتور جدید برق در کلانشهر اهواز

  • کد خبر : 8129
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
رشد ۳۱ درصدی نصب کنتور جدید برق در کلانشهر اهواز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز: در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان و صیانت از حقوق شهروندی فرایند نصب کنتور در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه به میزان ۳۱ درصد رشد داشته است.

پترونفت ، عبدالحمید عباس شیاری گفت: با هدف صیانت از حقوق مصرف کننده و توزیع کننده و در راستای تسریع در روند برخورداری شهروندان از نعمت برق، تعداد ۱۱۴۴۳ دستگاه کنتور طی ۱۱ ماهه سال جاری در سطح کلانشهراهواز نصب گردید.

 

شیاری تصریح کرد: از مجموع کنتور‌های منصوبه طی این مدت ۱۰۱۴۶ دستگاه هوشمند بودند که نسبت به دوره مشابه قبل ۳۱ درصدرشد داشته که این کنتور‌ها قابلیت روئیت پذیری و کنترل پذیری را فراهم می‌کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خودگفت: در بخش تعویض کنتور‌های فرسوده و معیوب نیز طی ۱۱ ماه سال جاری با انجام تست و بازرسی مستمر از مجموع ۱۵۸۷۱ فقره کنتور معیوب، تعداد پنج هزار و ۳۶۷ دستگاه دستکاری شده بودند که شناسائی و تعویض گردیدند.

 

مدیرعامل برق اهواز در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز هموطنان مناطق سردسیرکشور به انرژی برق، از همشهریان عزیز تقاضا داریم نسبت رعایت الگوی مصرف و توجه به نظرات کارشناسان همکاری و مساعدت نمایند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=8129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.