افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
0

رونمایی از شعار و پوستر بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت

  • کد خبر : 9726
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
رونمایی از شعار و پوستر بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت
پوستر بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ تولید فناورانه، مصرف بهینه» رونمایی شد.

پترونفت، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شركت ملی نفت ایران، در طراحی این پوستر از نماد سرو استفاده شده است. سـرو نماد ایستادگی، آزادگی و سرافرازی، از اصیل‌ترین، قدیمی‌ترین و مهم‌ترین نمادهای ایرانی است، همچنین از نماد سرو ایرانی (بته‌ جقه) كه به لحاظ فرم شبیه قطره نفت است، استفاده شده است.

در این طرح از دایره‌هایی به رنگ فیروزه‌ای به‌عنوان یك رنگ اصیل ایرانی استفاده شده است. در این طرح ایجاد نشانه‌هایی از مجموعه اكتشاف تا پالایش و تولید محصولات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و حمل و نقل همراه با نیروی انسانی متخصص (خانم و آقا) مشاهده می‌شود.

در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت بیش از 1500 شركت ایرانی و خارجی در بخش های مختلف از جمله شركت های بالادستی نفت و گاز، اكتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان دستی و پایین دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شركت های دانش بنیان، پارک های فناوری، دانشگاه ها، استارت آپ ها و سایر شركت های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

بيست‌وهفتمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي روزهاي 27 الي 30 ارديبهشت‌ماه 1402 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه صنعت نفت به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.