افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
3

رونمایی از محلول پاک کننده خاک آلوده نفتی توسط شرکت نفت و گاز اروندان 

  • کد خبر : 16809
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
رونمایی از محلول پاک کننده خاک آلوده نفتی توسط شرکت نفت و گاز اروندان 

به گزارش خبرنگار پترونفت، عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، در آیین رونمایی از یک محلول پاک کننده خاک آلوده نفتی با راندمان بالا، بر پایه سورفکتانت‌های طبیعی و کامپوزیت خاک پرداخت.   او بیان کرد: محیط زیست لاجرم به دلیل اتفاقات عملیاتی که می‌افتد، خاک آلوده می‌شود بنابراین روش‌های متنوعی پاک […]

به گزارش خبرنگار پترونفت، عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، در آیین رونمایی از یک محلول پاک کننده خاک آلوده نفتی با راندمان بالا، بر پایه سورفکتانت‌های طبیعی و کامپوزیت خاک پرداخت.

 

او بیان کرد: محیط زیست لاجرم به دلیل اتفاقات عملیاتی که می‌افتد، خاک آلوده می‌شود بنابراین روش‌های متنوعی پاک کردن این نفت از خاک وجود دارد. در حال حاضر از محلولی رونمایی می‌شود این محلول در عین حال از کامپوزیت خود خاک هم هست، این محلول با محیط زیست مطابقت دارد و در عین حال میتونه نفت رو از خاک پاک کنید.

 

راضی جلالی، مدیر پارک علم و فناوری استان خوزستان بیان کرد: چالش های زیست محیطی با توسعه صنایعی که در استان وجود با تغییرات اقلیمی که صورت گرفته و سایر اتفاقات موجب شده که استان ما تبدیل به یکی از استان های پر چالش در زمینه محیط زیست شود.

 

او افزود: به هر حال، روزهایی در هفته فعالیت های مختلف مشکلاتی میشه و تعطیلاتی را ایجاد صنایع مختلف ما و به زیر ساخت های آموزش ما آموزش عالی ما مدارس ما وارد فنی و روش های نوین و دانش بنیان در زدودن آلاینده ها از محیط زیست از جمله آلاینده های نفتی از خاک که در واقع به ناچار اتفاق می افتد.

 

وی افزود: این اتفاق در روند استحصال نفت یک اتفاق ناگزیر است توسط روش های جدید با استفاده از دانش فنی که تولید میشه، آلاینده‌ها پاکسازی قابلیت‌های خودش رو پیدا میکنه که بتونه در امر کشاورزی و پوشش گیاهی مورد استفاده این محصول بتواند بخشی از این چالش ها را رفع کند و کماکان مجموعه‌های فناور و دانشمند خوزستان با ظرفیت های موجود و با حمایت‌هایی که از یک صنایع مختلف شرکت بتوانند، فناوری های خودشان را در خدمت استان و صنعت قرار بدهند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.