افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
2

زمین پتروپالایش مسجدسلیمان توسط بعضی افراد به زیر کشت رفته است!

  • کد خبر : 6068
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
زمین پتروپالایش مسجدسلیمان توسط بعضی افراد به زیر کشت رفته است!
امام جمعه موقت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه با خبر شدیم زمین پتروپالایش نیز توسط بعضی افراد به زیر کشت رفته است تا عملا ً این پرونده بسته شود.

حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان اظهار کرد: پس از سال ها تلاش و پتروشیمی مسجدسلیمان به ثمر نشست که یک کار مبارکی بود و حدود ۱۵۰۰ نفر در این مجتمع مشغول به کار شدند اما بیش از ۲ ماه است که تولید متوقف شده است اگر چه می دانیم مسئولان در حال تلاش هستند تا پتروشیمی مسجدسلیمان راه اندازی شود اما همین توقف باعث شده است که بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان عدم النفع به وجود آورده است که بسیار جای نگرانی دارد.

داودی ادامه داد: زمانی امیدوار بودیم با کلنگ زنی پتروپالایش بختیاری بیکاری در شهرستان ریشه کن شود که اگر این اتفاق می افتاد بیش از ۵ هزار نفر به صورت مستقیم مشغول کار می شدند اما به هر دلیلی تا امروز این اتفاق نیفتاده است و متاسفانه با خبر شدیم زمین پتروپالایش نیز توسط بعضی افراد به زیرکشت رفته است تا عملا ً این پرونده بسته شود.

داودی گفت: وقتی مسئولان ارشد پتروشیمی مسجدسلیمان تنها چند روز در ماه بر سر کار حاضر می شوند نتیجه اش همین می شود که بیش از ۲ ماه تولید متوقف و زمین پتروپالایش نیز به زیر کشت برود وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی نسبت به بررسی اوضاع فعلی پتروشیمی مسجدسلیمان نهایت توجه را داشته باشد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=6068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.