تبلیغات

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو الحجة 1446 Sunday, 8 June , 2025
13

سخنی با رسانه‌های زردی که تخریب مدیران را نردبان خود می‌دانند!

  • کد خبر : 21890
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
سخنی با رسانه‌های زردی که تخریب مدیران را نردبان خود می‌دانند!

روزی فردی به پزشک مراجعه کرد و از درد موی سر ناله کرد، پزشک هم دید چنین دردی وجود ندارد، یه بیمار توصیه کرد روزانه چند قالب یخ خُرد کند و برای تسکین درد و درمان قطعی بر روی موهایش بگذارد. حالا وصف حال برخی سایت‌ها و پايگاه‌های خبری بی‌خبری از همه‌جا که برای جلب […]

روزی فردی به پزشک مراجعه کرد و از درد موی سر ناله کرد، پزشک هم دید چنین دردی وجود ندارد، یه بیمار توصیه کرد روزانه چند قالب یخ خُرد کند و برای تسکین درد و درمان قطعی بر روی موهایش بگذارد.
حالا وصف حال برخی سایت‌ها و پايگاه‌های خبری بی‌خبری از همه‌جا که برای جلب توجه به سراغ سوژه‌هایی می‌روند که درد نیستند و درمانی هم نیاز ندارند. البته که به قیل و قال‌های چنین ناشرانی هرچه کمتر توجه کرد، زودتر فروکش می‌کنند و بلعکس اگر دنبالشان کنید و به به دنبال توجیه و دلیل بروید، امر برشان مشتبه می‌شود که تراوشات ذهن بیمارشان وحی نازل است و هرچه گفتند درست است.
در هفته‌های گذشته گروهی از مدیران عالی پتروشیمی مارون در مأموریتی به سرزمین کایزن جهان ژاپن سفر کردند. کشوری که به لحاظ پیشرفت در ابعاد مختلف علمی پرچم‌دار است. بی‌شک نتایج چنین مأموریتی علاوه بر تاثیر در نگرش مدیران به پیشرفت و بکارگیری روش‌های نوین در مباحث مختلف مدیریتی می‌شود. نظامی که پیامدش بهبودی پایدار است.توسعه فردی و مدیریت کسب‌و‌کار، رضایت بیشتر کارکنان، رضایت مشتری در سطح مطلوب‌، کاهش میزان نرخ ریزش کارکنان، وفاداری پایدار کارکنان، هزینه‌های کم‌تر، کارایی و بهره‌وری بیشتر و حل مسئله‌ی بهتر تنها بخشی از نتایج شرکت در کلاس‌های آموزشی کایزن است.
برخی رسانه‌ها فقط اسامی تخصصی را برای خود انتخاب کرده‌اند و متاسفانه در شرایطی که از وظایف ذاتی رسانه حمایت از مدیران و فعالیت‌های اقتصادی است، برخی افراد به اسم خبرنگار و تنها بسنده کردن به ابزار فضای رسانه با تخریب و سم‌پاشی سعی در دست و پا کردن اسم و رسم برای خود هستند و در ادامه انتظار دارند، مدیران به سراغشان بیایند و سر کیسه‌ی باج خواهی را شل کنند و هرچه طلب کنند، مدیران ملزم به پرداخت شوند.
اما دیگر دوره‌ی چنین شامورتی‌بازی‌ها گذشته و مدیرانی که کارنامه‌ی کاریشان سراسر موفقیت و فعالیت‌های ماندگار است، به چنین جوسازی‌های بی‌مصرفی واکنش نشان نمی‌دهند. اما سخنی کوتاه با دغل‌بازان عرصه‌ی رسانه که نام خبرنگار را یدک می‌کشند؛ برای دست و پا کردن نام می‌بایست از در سواد، دانش، تجربه و تخصص وارد شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=21890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
بانک ملی ایران بیست و نهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان روز صنعت پتروشیمی روز کار و کارگر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه شرکت مبین انرژی خلیج فارس شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه شرکت ملی حفاری ایران شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس محمد شریعتمداری نمایشگاه ایران پتروکم هفتمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵ هلدینگ خلیج فارس ورزش پتروشیمی پتروشیمی ارومیه پتروشیمی اروند پتروشیمی اصفهان پتروشیمی امیرکبیر پتروشیمی بندرامام پتروشیمی بوشهر پتروشیمی تبریز پتروشیمی تندگویان پتروشیمی جم پتروشیمی زاگرس پتروشیمی سبلان پتروشیمی شهید تندگویان پتروشیمی شهید رئیسی گلستان پتروشیمی شیراز پتروشیمی غدیر پتروشیمی فارابی پتروشیمی مارون پتروشیمی مروارید پتروشیمی مسجدسلیمان پتروشیمی نوری پتروشیمی هنگام پتروشیمی پارس پتروشیمی پردیس پتروشیمی کرمانشاه پتروفن ۱۴۰۳ پیام تسلیت چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کیمیای پارس خاورمیانه