افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3

سیراف انرژی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال مالی منتهی به 1402 بوده است

  • کد خبر : 16218
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
سیراف انرژی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال مالی منتهی به 1402 بوده است
سیراف انرژی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال مالی منتهی به 1402 بوده است.

یاری در ادامه، حمایت از تولید ملی را یک اصل اساسی در مجموعه عنوان کرد و اظهار داشت: همانطور که در گذشته به عنوان نخستین هلدینگ در سفارش گذاری کاتالیست بومی قلمداد می شویم در سال گذشته نیز این رویه ادامه یافت و اولین راکتور فوق سنگین ۲۴۰ تنی تولیدگاز سنتز ساخت ایران در پتروشیمی دنا نصب شد. همچنین ساخت، تحویل و نصب تجهیز (ATR) و مبدل 2021-3، ساختِ تجهیز مبدل -2020-1&2 برای پروژه های دنا و سیراف انرژی توسط شرکت ماشین سازی اراک در این سال انجام گرفت. ساخت و نصب تاورهای 5004 و 5002 در پروژه متانول سیراف انرژی نیز توسط شرکت ماشین سازی صورت گرفت تا این هدف گذاری در هلدینگ عملیاتی شود.

وی در ادامه افزود: فروش با پرمیوم هایی بالاتر از بسیاری از عرضه کنندگان ایرانی متانول در شرکت سیتکو به عنوان بازوی تجاری هلدینگ و همچنین عدم پرداخت هرگونه دموراژ توسط این شرکت با مدیریت رزرو و اجاره کشتی با وجود محدودیت در تولید و انبارش از دیگر اقدامات مثبت انجام شده در این سال است.

یاری با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص ورود به حوزه پایین دست پتروشیمی نیز گفت: انجام مطالعات امکان سنجی مقدماتی در تکمیل زنجیره­ ی ارزش محصول متانول به اسید استیک در شرکت شیمیایی لاوان و پیگیری همزمان دو گزینه اخذ مصوبه تخصیص گاز برای طرح اوره و آمونیاک و یا احداث یک مینی ریفاینری در شرکت پتروشیمی گناوه دشتستان به جد در دستور کار است تا ضمن ارز آوری بیشتر برای کشور، متانول تولیدی در سبلان را به محصولی با ارزش بالاتر تبدیل کنیم.
مدیرعامل انرژی سپهر اظهار داشت: همگام با شرکت‌های پروژه محور و بهره‌بردار در انرژی سپهر ،‌ شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان با هدف توسعه خدمات غیر صنعتی در سال گذشته اقدام به افزایش ظرفیت خدمات و همچنین راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب در راستای حفاظت از محیط زیست منطقه نموده است.
هیدروتست مخازن صادراتی در پتروشیمی سیراف انرژی، اخذ سند مالکیت توسط شرکت سیراف انرژی پس از رفع اختلاف با امور آب استان بوشهر، توسعه نقش حاکمیتی – نظارتی هلدینگ در کلیه ارکان شرکتها از جمله حوزه های برنامه ریزی، مالی ،  منابع انسانی و فناوری اطلاعات و انجام تشریفات قانونی و ثبت نهایی افزایش سرمایه هلدینگ از دیگر محورهای گزارش مدیرعامل انرژی سپهر در این مجمع بود.

در پایان این مجمع عملکرد مالی توسط حسابرس مستقل ‌و بازرس قانونی قرائت و صورت‌های  سال مالی 1402 به تصویب رسید. همچنین در پایان با تصویب مجمع عمومی روزنامه ایران به عنوان روزنامه رسمی هلدینگ انرژی سپهر تعیین شد..
https://chat.whatsapp.com/KINfPs6rZSXJ51AdzIpiwp

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.