افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
2

سی و ششمین اجلاس روسای محیط زیست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی برگزار شد

  • کد خبر : 20761
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
سی و ششمین اجلاس روسای محیط زیست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی برگزار شد
سی و ششمین اجلاس روسای محیط زیست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با حضور روسا و کارشناسان این حوزه از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و همچنین سازمان محیط زیست، در محل هتل شیرینو و به میزبانی شرکت مبین انرژی خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش پترو نفت، در این نشست که به منظور تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص چالش ها و راهکارهای ارتقای سطح عملکرد زیست محیطی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برگزار شد، مهندس خلیلی، مشاور محیط زیست شرکت مبین انرژی خلیج فارس، ضمن خوش آمد گویی به حضار، به تشریح فعالیت های زیست محیطی این شرکت پرداخت.

مهندس خلیلی با اشاره به سابقه درخشان مبین انرژی در حوزه محیط زیست، این شرکت را سکاندار و پیشرو در امر فعالیت های علمی و تخصصی در این زمینه دانست. وی در ادامه، مبین انرژی را قلب و شاهرگ حیاتی در رفع آلاینده های منطقه پتروشیمی معرفی کرد و به دریافت جایزه ملی محیط زیست توسط این شرکت در سال گذشته اشاره کرد.

در این اجلاس، روسای محیط زیست صنایع مختلف به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه محیط زیست پرداختند و چالش ها و مشکلات خود را مطرح کردند. همچنین، کارشناسان سازمان محیط زیست راهکارهایی برای ارتقای سطح عملکرد زیست محیطی این صنایع ارائه دادند.

در پایان این نشست، مقرر شد تا کارگروهی متشکل از نمایندگان صنایع و سازمان محیط زیست تشکیل شود و به طور مستمر در خصوص مسائل زیست محیطی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی تبادل نظر و تصمیم گیری کنند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=20761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.