افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
5

شانس‌تان را برای قبولی در آزمون استخدامی نفت چگونه بالا ببرید؟

  • کد خبر : 8502
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
شانس‌تان را برای قبولی در آزمون استخدامی نفت چگونه بالا ببرید؟
یک فرمول ساده برای استخدام در وزارت نفت/ متاهلین و بچه‌دارها شانس استخدام بالاتری دارند

به گزارش پترونفت، بر اساس دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت، نمره آزمون كتبی با وزن 40 درصد براي دروس عمومی و 60 درصد براي دروس تخصصی محاسبه می‌شود. تجربه برگزاری آزمون‌های گذشته در صنعت نفت حاکی از آن است که داوطلبان در حوزه پاسخگویی به سوالات دروس تخصصی معمولا نمره بالایی می‌آورند.

در این بین، مهمترین پاشنه آشیل داوطلبان آزمون‌های استخدامی سوالات عمومی به‌ویژه در دو حوزه هوش و کامپیوتر «ای.سی.دی.ال» است و این اهمیت از آنجایی دوچندان می‌شود که ضریب ادبيات فارسي و زبان انگليسي «یک» بوده اما ضریب هوش و کامپیوتر «دو» محاسبه می‌شود که این نسبت در برگزاری آزمون کتبی استخدامی وزارت نفت هم رعایت می‌شود.

کسب آمادگی برای پاسخگویی به سوالات هوش و کامپیوتر شانس داوطلبان را برای قبول در آزمون‌های استخدامی از جمله وزارت نفت بالا می‌برد ضمن آنکه به استناد دفترچه استخدامی، برای ورود به مرحله ارزيابي تکميلي، کسب حدنصاب نمره آزمون کتبي داوطلب بايد حداقل 50 بر مبناي 100 در رشته محل خدمت باشد درمواردي‌که تعداد پذيرفته‌شدگان در مرحله آزمون کتبي کمتر از حدنصاب لازم براي ورود به مرحله ارزيابي تکميلي باشد حداقل 60 درصد ميانگين امتيازات نفرات اول تا سوم براي ورود به مرحله بعد ملاك عمل قرار مي‌گيرد.

 

از سوی دیگر، در این آزمون استخدامی، به ازاي تاهل و هر فرزند 2 درصد، مجموعاً حداکثر تا 10 درصد به امتياز هر فرد اضافه مي‌شود، مشروط به آنکه نرخ باروري شهرستان محل زادگاه داوطلب يا فرزند وي، بالاي 2.5 نباشد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=8502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.