افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
3
در آیین اختتامیه رویداد ملی سلامت، محیط زیست و پایداری

شایسته تقدیر بودن دستاورد پتروشیمی زاگرس

  • کد خبر : 10309
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۲
شایسته تقدیر بودن دستاورد پتروشیمی زاگرس
همزمان با برگزاری اختتایه رویداد ملی سلامت، محیط زیست و پایداری در اتاق ایران، با حضور حسین سلاح‌ورزی نایب‌رئیس اتاق ایران شرکت‌های برتر در حوزه محیط زیست و سلامت معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

پترونفت، اتاق ایران به بهانه آیین اختتامیه رویداد ملی سلامت، محیط زیست و پایداری (رویداد سمپ) میزبان ۳۸ بنگاه اقتصادی حامی محیط زیست بود.

فرشید شکرخدایی رئیس کمیسیون محیط‌زیست و توسعه پایدار اتاق ایران در آغاز این رویداد با بیان دیدگاه اتاق ایران در زمینه حمایت از بنگاه های خصوصی کشور با نگاه به آینده پایدار ایران بر لزوم فعالیت بیشتر در راستای حفظ محیط زیست و سلامت از سوی بنگاه های اقتصادی تاکید کرد.

در نهایت هم تجهیزات مپنا، مس شهید باهنر، مهندسی و توسعه سروک آذر، نفت بهران، نفت سپاهان و هایپر مارکت های ماف پارسکه ۶ شرکت حائز عنوان دستاورد های برتر شدند.

شرکت پتروشیمی زاگرس به دلیل تلاش در حفظ و بقای گونه آهو شنی، دستاورد شایسته تقدیر مراسم اختتامیه رویداد سمپ بود که جوایز خود را از حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق ایران به عنوان رئیس رویداد سمپ و فرشید رضایی سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری رویداد دریافت کردند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=10309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.