افزونه جلالی را نصب کنید. 14 ربيع أول 1446 Tuesday, 17 September , 2024
4

شایسته سالاری جای رابطه گرایی را در پترو فرهنگ گرفت

  • کد خبر : 15275
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
شایسته سالاری جای رابطه گرایی را در پترو فرهنگ گرفت
دکتر جواد زارع پور سرپرست پتروفرهنگ در هفته اخیر اقدام به صدور احکام مدیریتی افراد متخصص و باسابقه کرده که با استقبال کارشناسان و افراد دلسوز مواجه شده زیرا معتقدند این انتصابات می تواند به بهبود عملکرد هلدینگ پتروفرهنگ و توسعه فعالیت‌های این شرکت کمک کند.

در این راستا، بررسی سوابق افراد منصوب شده توسط دکتر زارع پور نشان می دهد که این افراد از دانش و تجربه کافی برای تصدی این مناصب برخوردار هستند.

علی معاضدی معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی هلدینگ، دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی برق کنترل از دانشگاه پلی تکنیک است. او سوابق مختلفی از جمله مدیر تحقیق و توسعه دیویژن تجهیزات گروه فولمن، مدیر SBU کیفیت توان گروه فولمن، تحلیل‌گر سرمایه‌گذاری و مشاور مدیرعامل پتروفرهنگ، نایب رییس هیات مدیره پتروشیمی آریا و مشاور تامین مالی و قراردادی شرکت هواپیمایی اروان را در کارنامه خود دارد.

نقی منافی معاون مالی و تامین منابع هلدینگ، تحصیلات کارشناسی حسابداری از دانشگاه نفت و کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه تهران را دارد. او پیش از این مدیر مجامع و شرکت‌های هلدینگ پتروفرهنگ بوده است.

منافی همچنین سوابقی از جمله مدیر مالی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، رئیس حسابداری پروژه‌ها و تامین مالی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، معاون مدیر مالی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت و همچنین عضو هیئت مدیره شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت را در کارنامه خود دارد.

مهندس سلبعلی کریمی معاون نظارت و امور شرکت‌های هلدینگ، دارای مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعت نفت است. او سوابق مختلفی از جمله مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، معاون مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب، مدیر پروژه طرح توسعه میدان نفتی دارخوین، مشاور معاون تولید شرکت ملی نفت ایران، مشاور معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران و معین طرح‌های توسعه پارس جنوبی را در کارنامه خود دارد.

با توجه به سوابق و تجارب این افراد، می توان گفت که انتصابات دکتر زارع پور در پتروفرهنگ اقدامی مثبت و شایسته است. این انتصابات می تواند به بهبود عملکرد هلدینگ پتروفرهنگ و توسعه فعالیت های این شرکت کمک کند.

این انتصابات می‌تواند پیامدهای مثبتی برای هلدینگ پتروفرهنگ داشته باشد. افراد منصوب شده توسط دکتر زارع پور از دانش و تجربه کافی برای تصدی این مناصب برخوردار هستند. این امر می تواند به بهبود عملکرد هلدینگ پتروفرهنگ کمک کند، به توسعه فعالیت های هلدینگ پتروفرهنگ منجر شود و انگیزه کارکنان هلدینگ پتروفرهنگ را افزایش دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد مدیران بنگاه‌های اقتصادی به محض صدور ابلاع حکم مدیریتی خود اقدام به انتصاب تیم همراه همیشگی خود می‌کردند و نیروهای داخلی مورد بی مهری قرار می‌گرفتند اما پتروفرهنگ استفاده از نیروهای توانمند داخلی را در دوران مدیرت جدید در اولویت قرار داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=15275

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.