افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
6
مدیر کل اداره کار؛

شركت لوله سازی اهواز در ردیف صنایع استراتژیك كشور قرار دارد

  • کد خبر : 15006
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
شركت لوله سازی اهواز در ردیف صنایع استراتژیك كشور قرار دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان شرکت لوله سازی اهواز را در ردیف صنایع استراتژیک کشور عنوان کرد و گفت: این مجموعه مهم صنعتی، نقش قابل توجهی در توسعه اقتصادی استان خوزستان دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، “اصغر رشنودی” مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان با حضور در شرکت لوله سازی اهواز ضمن نشست با مدیر عامل این واحد عظیم تولیدی در جریان روند فعالیت های تولید و پروژه‌های توسعه‌ای این واحد عظیم صنعتی قرار گرفت.

رشنودی در ادامه در جمع کارگران شرکت حاضر و در دیدار چهره به چهره با آنان ضمن عرض خدا قوت در جریان موضوعات کارگری این شرکت قرار گرفت.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: فرصتی دست داد تا برای دومین بار در شرکت لوله سازی حاضر و با عزیزان جامعه کار و تولید و کارگران شریف و به صورت چهره به چهره و بی واسطه دیدار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با بیان اینکه قدردان زحمات کارکنان زحمتکش در این واحد تولیدی هستیم افزود: مجموعه لوله سازی اهواز با توجه به قدمت و اهمیتی که در صنایع استراتژیک کشور دارد، نقش قابل توجهی در توسعه اقتصادی استان دارد.

وی ادامه داد: برابر با نقشه راهی که برای این مجموعه صنعتی توسط مدیریت ارشد آن تدوین شده، انتظار می رود که همه مجموعه‌های مرتبط با حوزه صنعت و اقتصاد استان برای تحقق کامل برنامه های توسعه‌ای و تحولی شرکت لوله سازی اهواز همراهی و همکاری کنند.

وی با تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان این شرکت برای راه اندازی خط تولید اسپیرال، تصریح کرد: مجموعه مدیریتی استان بویژه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان که خود را مسئول صیانت از نیروی کار و تولید می‌داند، با جدیت اراده لازم را برای حل و فصل مشکلات دارد چرا که با فعال شدن هر خط تولید، نیروی کار جدیدی به مجموعه اضافه خواهد شد که به تبع آن هم بخشی از مشکلات بیکاری در استان رتفع خواهد شد و هم منجر به رشد تولید در سطح کلان کشور می شود.

این‌مقام مسئول با اشاره به توجه ویژه ای که به حوزه رفاهی کارکنان شرکت لوله سازی اهواز صورت گرفته افزود: لازم است به عنوان کانون رضایت، در واحدهای کارگری، تمامی خدمات رفاهی که منجر به افزایش انگیزه جامعه کارگری می شود توجه ویژه شود.

رییس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان، حوزه مسکن کارگری را به عنوان بخشی از سبد معیشت پرسنل دانست که لازم است مورد توجه قرارگیرد، ادامه داد: در گفتگو با مدیرعامل شرکت بحث پیگیری مسکن کارگران را خواستار شدیم که امیدواریم این موضوع بسیار مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

رشنودی با بیان اینکه جا دارد از اقدامی که در موضوع بیمه تکمیلی در این شرکت انجام شده است تشکر کنیم. این کار می تواند حوزه بهداشت و سلامت پرسنل و مجموعه تحت تکفل آن ها را پوشش دهد، افزود: به دنبال این هستیم که تمام‌ واحدهای کارگری و تولیدی استان به سمت و سوی ارتقای سطح معیشت نیروی کار خود از جمله موضوعات بیمه‌ای گام بردارند.

“هوشنگ احمدی” مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز نیز در این بازدید گزارشی از روند تولید، ظرفیت های طرح های در دست اجرای این شرکت ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=15006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.