افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3

شركت ملی حفاری ایران 3 تفاهم‌نامه همكاری با دانشگاه‌ها امضا كرد

  • کد خبر : 10755
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
شركت ملی حفاری ایران 3 تفاهم‌نامه همكاری با دانشگاه‌ها امضا كرد
شرکت ملی حفاری ایران در نخستین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 3 تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها امضا کرد.

پترونفت، تفاهم‌نامه‌های همکاری شرکت ملی حفاری ایران روز چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه با سه دانشگاه به‌طور جداگانه به امضای حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و رؤسای دانشگاه‌های شیراز، خلیج فارس و حکیم سبزواری رسید.

محورهای این همکاری‌ها، رفع نیازهای موجود در صنایع به‌ویژه صنعت حفاری، بومی‌سازی و انتقال فناوری‌های نو، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های سازمان برای اولویت‌های پژوهشی، تعریف و اجرای پروژه‌های صنعتی، راه‌اندازی و توسعه تجهیزات موردنیاز طرف‌هاست.

بهره‌گیری متقابل از متخصصان و کارکنان شرکت در امور آموزشی، پژوهشی و ساخت، بهره‌گیری متقابل از خدمات فنی و آزمایشگاهی، اجرای پروژه‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های تحصیلی تکمیلی، فرصت مطالعاتی استادان دانشگاه در صنعت و همایش‌های علمی تخصصی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است که مدت آن یک سال و با موافقت طرفین قابل تمدید است.

گفتنی است که شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه نخستین روز از برگزاری نمایشگاه صنعت نفت نیز دو تفاهم‌نامه ساخت تولید بار اول با شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه فناوری مهراد پارس و آریا ایرانیان امضا کرده است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=10755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.