افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
2
لزوم ورود نهادهای بازرسی به یک پرونده:

فروش شبانه اموال شرکت نفت در استانبول

  • کد خبر : 21344
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
فروش شبانه اموال شرکت نفت در استانبول
در آستانه کنار رفتن تیم فعلی حاکم بر شرکت ملی نفت، به یکباره تصمیم گرفته شده است تا دارایی های این شرکت در استانبول ترکیه به طور آنی و فوری فروخته شود.

به نقل از میز نفت، ماجرا به یک واحد اپارتمان اداری و تعدادی خودرو مربوط است؛ شرکت نیکو این اموال را برای شرکت ملی نفت در سال 1390 خریداری کرد تا پایگاهی باشد برای فعالیت های نفتی شرکت ملی نفت در استانبول ترکیه.

با به روی کار آمدن دولت حسن روحانی، محسن پاک نژاد مدیرعامل وقت شرکت نیکو این اموال را به حال خود رها کرده و همین روال تا همین چند هفته پیش ادامه پیدا می کند.

طی این سال ها، میلیون ها لیر بابت اجاره پارکینگ و امور مالیاتی این اموال پرداخت شده و هیچ استفاده ای هم از آنها نشد به طوری که این دارایی ها به طور کامل فراموش شد بود. حالا در آستانه تغییر دولت، شرکت ملی نفت قصد دارد به صورت فوری این اموال را به فروش برساند.

عجله شرکت ملی نفت پس از 13 سال اهمال و کم کاری، در شرایطی تعجب بسیاری را در برداشته است که شائبه های بسیاری در این باره شنیده می شود.

مهم ترین شائبه این است که اموال شرکت ملی نفت که در یکی از مناطق مهم اداری استانبول واقع شده، قرار است با قیمتی بسیار ناچیز واگذار شود؛ اینکه این اموال چرا با قیمتی نازل قرار است فروخته شود، یک موضوع است و مساله دیگر، آن است که این اموال قرار است به چه فردی یا شرکتی فروخته شود؟

امید است نهادهای بازرسی با ورود به این اتفاق عجیب، مانع از بروز یک اتفاق تلخ و تضییع بیت المال شوند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=21344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.