افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
3
با مساعدت و همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان میسر شد؛

فعالیت رادیو بختیاری در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 7504
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
فعالیت رادیو بختیاری در مسجدسلیمان
با مساعدت مدیرعامل و همت مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان امکان فعالیت رادیو بختیاری در مسجدسلیمان میسر شد .

پترونفت ، به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیرو بازدید هفته گذشته مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان از این شهرستان و جلسه مشترک وی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه اندازی این رادیو جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی تاکید شد .

از آنجاییکه ساختمان لازم جهت استقرار عوامل و تجهیزات فنی لازم فراهم نبود با مساعدت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از منازل سازمانی این شرکت ( بنگله ) که دارای عرصه و اعیان مناسب جهت تامین این نیاز بود به صورت امانی در اختیار صدا سیما قرار گرفت .

با توجه به لزوم تعمیرات ساختمانی و ایجاد اصلاحات لازم، با دستور مهندس هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یک عدد کانکس بصورت موقت در محل تپه شهدای گمنام مسجدسلیمان استقرار و سیستم برق کشی ( ارتینگ و وایرینگ ) آن مطابق با شرح نیاز صداوسیما اصلاح گردید که تا اتمام تعمیرات ساختمان مذکور توسط اداره خدمات مهندسی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، فعالیت های رادیو بختیاری از این مکان انجام گیرد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=7504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.