افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
1

مجلس شورای اسلامی در کنار فرهنگیان/ پتروفرهنگ در حمایت از تولید نقش آفرینی می‌کند

  • کد خبر : 16416
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
مجلس شورای اسلامی در کنار فرهنگیان/ پتروفرهنگ در حمایت از تولید نقش آفرینی می‌کند
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انعقاد قرارداد شرکت‌های وابسته به هلدینگ پتروفرهنگ با شرکت ماشین سازی اراک در زمینه تامین برخی تجهیزات مورد نیاز گفت:حمایت این هلدینگ از ساخت داخل ستودنی است.

پترونفت، محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از غرفه پتروفرهنگ در نمایشگاه اوراسیا با حضور در اتاق خبر این هلدینگ در گفت‌وگویی اظهار داشت: صندوق ذخیره فرهنگیان مجموعه‌ای متعلق به فرهنگیان عزیز است که مجلس برای حمایت از صندوق ذخیره هر اقدامی را که لازم باشد، انجام می‌دهد و مورد حمایت اکثر نماینگان مجلس است.

 

وی عنوان کرد: توقع هم از صندوق ذخیره فرهنگیان این بوده که بتواند سرمایه‌ای را که فرهنگیان عزیز ما در این صندوق سرمایه گذاری کرده‌اند روز به روز افزایش پیدا کند و صنایع ما بتوانند از ظرفیت‌های بسیاری خوبی که در صندوق ذخیره فرهنگیان مثل مجموعه‌ هلدینگ‌های پتروفرهنگ، مسکن و …که وجود دارد استفاده کند و بهره بگیرد.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس بیان کرد: کارخانه ماشین سازی اراک یکی از مجموعه‌هایی بوده که در حوزه انتخابیه بنده است و زیرمجموعه صندوق ذخیره بوده که انتظار می‌رود حمایت شود چون که صنایع مثل ماشین سازی صنایع مادر در کشور بوده و وقتی که به صندوق ذخیره فرهنگیان واگذار می‌شود توقع هست که این رشد چشمگیری داشته باشد و حداقل بتواند به دوران گذشته برگردد.

 

آصفری خاطرنشان کرد: توافق و قرارداد هایی که پتروفرهنگ با ماشین سازی اراک داشته به نوعی امیدوار کننده است و امیدواریم این قبیل همکاری‌ها بیشتر شود و ماشین سازی نیز در ارائه خدمات با کیفیت و قابل رقابت با بازار جهانی تلاش کند.

 

وی بیان کرد: امیدوارم پتروفرهنگ بیش از پیش در راستای حمایت از تولید و ساخت داخل و همچنین اشتغال گام بردارد و در توسعه اقتصادی کشور نقش آفرینی کند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.