افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
5

مجله خبری شرکت مبین انرژی خلیج فارس شماره یک

  • کد خبر : 21167
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
مجله خبری شرکت مبین انرژی خلیج فارس شماره یک
نوآوری در همگام‌سازی مدیریت فرآیندها و ریسک‌های سازمانی

به گزارش پترو نفت،  به نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس، این شرکت با ابتکاری نو در صنعت پتروشیمی ایران، به ادغام مدیریت فرآیندها و مدیریت ریسک سازمانی پرداخته است. این اقدام که برای اولین بار در این صنعت صورت می‌گیرد، نشان دهنده تلاش‌های این شرکت برای بهبود کارایی و پایداری است.

مزایای همگام‌سازی مدیریت فرآیندها و ریسک سازمانی

پروژه ارزیابی ریسک‌های مرتبط با هر فرآیند، که در شناسنامه‌های فرآیند ثبت شده، به مدیریت ریسک سازمانی و مالکان فرآیند امکان می‌دهد تا ریسک‌ها را به طور مستمر پایش و کنترل کنند. از مزایای این ابتکارات می‌توان به افزایش کارایی فرآیندها، کاهش ریسک‌های سازمانی، ارتقای پایداری تولید و بهبود تصمیم گیری‌ها اشاره کرد.

تعویض ولو اصلی ایستگاه آتش نشانی شماره یک

ولو اصلی ایستگاه پمپاژ آب آتش نشانی شماره یک و انشعاب جدید پتروشیمی جم با موفقیت تعویض و نصب شد. این عملیات به منظور ارتقای سطح آمادگی برای مقابله با شرایط اضطراری و پاسخگویی موثر صورت گرفت. این اتفاق نقش مهمی در ارتقای ایمنی و کارایی سیستم‌های آتش نشانی رینگ جنوبی شامل شرکت‌های پتروشیمی جم، پلیمر آریاساسول، پایانه و مخازن، واحدهای تصفیه پساب و زباله سوز، آبگیر و HSE منطقه دارد.

برگزاری موفق مانور اطفا حریق در واحد نیروگاه

به منظور ارتقای آمادگی پرسنل در مقابله با شرایط اضطراری و سنجش کارایی سیستم فرماندهی حادثه، مانور اطفا حریق در Filter House واحد نیروگاه با حضور کشیک ارشد مجمع، همکاران بهره بردار، پرسنل ایمنی و آتش نشانی و مدیریت بحران برگزار شد. از جمله اهداف برگزاری این مانور می‌توان به کسب آمادگی پرسنل بهره بردار و HSE در زمان وقوع شرایط اضطراری اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=21167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.