افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

مدیرعامل نفت و گاز گچساران: صنعت نفت شاگرد اول اجرایی كردن منویات مقام معظم رهبری/ دولت سیزدهم منتظر هیچكس نماند

  • کد خبر : 18076
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
مدیرعامل نفت و گاز گچساران: صنعت نفت شاگرد اول اجرایی كردن منویات مقام معظم رهبری/ دولت سیزدهم منتظر هیچكس نماند
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری گفت: عمل به فرامین رهبر فرزانه ی انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات است .

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مهندس غلامرضا کمالی در دیدار عیدانه با کارکنان صنعت نفت گچساران با تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان افزود: صنعت نفت و گاز ایران به خود می بالد و افتخار می کند که در تمامی این سالها پیشتاز در رفع دغدغه های بحق مقام معظم رهبری و سایر مسئولین محترم نظام بوده است .

کمالی خاطرنشان کرد: کارکنان صنعت و نفت گاز کشور یک روز با بستن شیرهای نفتی کمر رژیم طاغوت را شکستند و بعد از آن نیز علیرغم رفتن خارجی ها نگذاشتند حتی در اوج تحریم های سخت شریان نفت کشور متوقف شود .

مدیرعامل نفت گچساران تصریح کرد: امروزصنعت نفت ایران اسلامی در اوج بالندگی و افتخار به سر می برد چرا که تلاشگران این صنعت نه تنها منتظر خارجی ها نماندند بلکه با اقتدار و با تکیه بر اراده و ایمان جوانان و تجربه ی کارشناسان ارزشمند صنعت نفت و گاز زمینه ارتقاء سطح کیفی و توسعه متوازن این صنعت را نیز فراهم آوردند .

کمالی ادامه داد: قرارداد با دانش بنیان ها و سازندگان و پیمانکاران داخلی و اعتماد به آنها همان عمل به شعار سال مقام معظم رهبری است که خوشبختانه با افتخار باید بگوییم در صنعت نفت گچساران در سال گذشته در این خصوص ادامات ارزشمندی انجام شده است.

وی تاکید کرد: افزایش نفت با تکیه بر توان داخلی رقم خورد و ما پاسخ اعتمادمان را گرفتیم .

کمالی اظهار کرد: عقد قرارداد با دانش بنیان ها و تولید کنندگان داخلی به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ و تامین بیش از ۷۵ درصد کالاها و مواد مورد نیاز از داخل کشور در راستای اجرای راهبردهای ترسیم شده از طرف مقام معظم رهبری است.

کمالی بیان کرد: کارکنان صنعت نفت شاگرد اول اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری هستند و همگان مشاهده کردند در دولت سیزدهم هیچ گاه منتظر هیچ کس نماندیم و صادرات نفت نیز با دیپلماسی فعال و موثر وزیر محترم و سایر مسئولین سیاست گذار در نفت به خوبی و به کوری چشم دشمنان نظام به لطف خداوند قادر متعال در حال انجام است.
مدیرعامل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: دستاوردهای صنعت نفت و گاز نشان دهنده بالندگی این صنعت عظیم است که امروز تولید حداکثری نفت در کنار افزایش صادرات و جمع آوری گازهای مشعل بخشی از این کار بزرگ است که با همت و روحیه جهادی کارکنان صنعت نفت رقم خورده است .

کمالی گفت،: در حالی دولت سیزدهم بر سر کار آمد که شاهد کاهش تکلیفی نفت بودیم اما امروز جشن رسیدن به تولید حداکثری را خواهیم گرفت و این مهم صورت نمی گرفت به جز با اعتماد به توان داخل کشورمان.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=18076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.