افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
9

مدیر عامل شركت نفت و گاز اروندان با آیت الله كعبی دیدار كرد

  • کد خبر : 4700
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

  به گزارش پترونفت |به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان‌، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با حضرت آیت الله کعبی نماینده مجلس خبرگان دیدار و گفتگو کرد. در این بازدید حضرت آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه […]

 

به گزارش پترونفت |به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان‌، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با حضرت آیت الله کعبی نماینده مجلس خبرگان دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید حضرت آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جایگاه نفت بسیار مهم و غیر قابل انکار در بودجه کشور است بر نقش آن در زندگی مردم در استان و کاهش فقر آسیب های اجتماعی تاکید کردن‌.

 

آیت الله کعبی با اشاره به این موضوع که یکی از مهمترین راهکارهای تقویت اقتصاد کشور تلاش برای کارآفرینی به جای کارجویی است، نسبت به حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کردند و افزودن همکاری با سازمان های دانش بنیان و کارآفرین مانند پارک علم و فناوری خوزستان و سازمان فنی حرفه ای میتواند گام مهمی در این خصوص رقم بزند.

ایشان با اشاره به اینکه کارجویان را به جای سوق دادن به اشتغال در کارهای راحت و بدون تخصص در سازمانها، باید سعی کرد دارای تخصص و فن خاصی شوند و با آموزش وارد کار شوند. ایشان‌همچنین خواستار تقویت بخش خصوصی و امضای تفاهم نامه با شرکت های بزرگ شدند.

ایت الله کعبی با اشاره به اینکه کار تولید نفت، یک کار بسیار بزرگ و مهم است گفت ، کار نفت یک کار توسعه ای است، کار شرکت نفت و گاز اروندان‌ بسیار مهم می‌باشد و باید نگاه  ویژه به زحمات شما شود.

ایشان در آخر در خصوص اینکه اگر در کارها انسان به خداوند و ائمه اطهار متوسل شود امدادهای غیبی نازل می شود برای مهندس عذاری اهوازی و همکاران ایشان توفیق و سربلندی را خواستار شدند.

در ادامه مهندس عذاری اهوازی با اشاره به امضای تفاهم نامه های پژوهشی با دستگاهها و دانشگاه‌های مطرح کشور و تعریف چند پروژه جدید در نمایشگاه بهمن ماه ۱۴۰۰ در حمایت از شرکت های دانش بنیان مطالبی بیان نمودند.

ایشان همچنین گزارشی از جذب نیروهای بومی حوزه های تاسیسات نفتی مانند هویزه، شادگان، سوسنگرد، خرمشهر و سایر نقاط استان گزارش کاملی ارائه نمودند.

عذاری اهوازی افزود، ما در شرکت نفت و گاز اروندان به دنبال حفظ تولید و افزایش آن و همچنین‌صیانت از مخازن نفتی هستیم و با اتکال به خداوند متعال و همکاران پرتلاشمان در این شرکت امیدواریم به این مهم دست یابیم.

ایشان با اشاره به اینکه رویکرد ما در نفت و گاز اروندان ضمن تولید نفت و گاز توجه ویژه به رفع مشکلات مردم در شهرهای حوزه تاسیسات نفتی و رفع مشکلات آنها در قالب مسولیت های اجتماعی که از سوی وزارت نفت و  شرکت ملی نفت تعریف شده است هستیم و در این خصوص کارهای خوبی تا کنون انجام شده  و قطعا با جدیدت ادامه خواهند یافت

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=4700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.