افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
3

مراسم افتتاحیه دهمین دوره تعالی سازمانی در مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 14916
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مراسم افتتاحیه دهمین دوره تعالی سازمانی در مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد
مراسم افتتاحیه دهمین دوره تعالی سازمانی در مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین الملل، در آستانه میلاد با سعادت ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و روسا واحدها، مراسم افتتاحیه دهمین دوره تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی کشور در شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا مدیر محترم تعالی شرکت گزارشی از اهداف و برنامه های شرکت طی این دوره ارائه و با تاکید بر نقش مدل EFQM-2020 در سرآمدی و بهبود سازمان، به لزوم حمایت و مشارکت فعال و همه جانبه تمامی حوزه ها در راستای موفقیت در این مسیر پرداختند.

در ادامه مدیرعامل محترم شرکت نیز با اعلام حمایت کامل از اهداف کلان شرکت در حوزه تعالی، به اهمیت به کارگیری سیستمهای مدیریتی و نقش موثر آنها در بهبود عملکرد و رضایت همه جانبه ذینفعان اشاره نمودند.

وی ضمن اعلام تشکر و اظهار خرسندی از تعهد پرسنل و واحد‌های سازمان به بهبود عملکرد مداوم، تأکید کردند مسیر تعالی بدون مرز و به صورت مستمر برای خلق ارزش های پایدار و کسب نتایج مطلوب در این شرکت جاری است.

گفتنی است طی این مراسم گزارشی از اقدامات انجام شده در نهمین دوره و همچنین اهم برنامه های پیش رو جهت حضور موفق در دهمین دوره تعالی از سوی واحد برنامه ریزی مدیریت ارائه و در پایان از شعار دهمین دوره تعالی سازمانی در شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان « سفر سرآمدی:پایداری سازمانی » رونمایی شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14916

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.