افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1

مراسم افتتاح فاز دوم بزرگترین هتل استان خوزستان با حضور مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان برگزار شد .

  • کد خبر : 17092
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
مراسم افتتاح فاز دوم بزرگترین هتل استان خوزستان با حضور مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان برگزار شد .

پترونفت، به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان خوزستان: در این مراسم که با حضور مدیر شعب استان خوزستان ،دکتر حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی مردم اهواز و دیگر مسئولین و اصناف در هتل هیام (اهوازیان )واقع در کوی ملت ،بیست متری مقیمی زاده برگزار شد . در ابتدای مراسم دکتر حسینی نماینده مجلس […]

پترونفت، به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان خوزستان: در این مراسم که با حضور مدیر شعب استان خوزستان ،دکتر حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی مردم اهواز و دیگر مسئولین و اصناف در هتل هیام (اهوازیان )واقع در کوی ملت ،بیست متری مقیمی زاده برگزار شد .

در ابتدای مراسم دکتر حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی مردم اهواز ضمن اعلام حمایت و کمک‌های بانک توسعه تعاون استان خوزستان از کرمی مدیر شعب استان که درپروژهای ساخت هتل هیام ( اهوازیان) ، درمانی ،گردشگری ،تولید و ایجاد اشتغال در منطقه کمک و مساعدت کردن قدر دانی و تشکر کردند .

کرمی مدیر شعب استان خوزستان در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت مولای متقیان علی (ع) و تبریک افتتاح فاز دوم این هتل بزرگ در این روز بزرگ ، ضمن اعلام حمایت همه جانبه بانک توسعه تعاون از همه کسانی که قصد سرمایه گذاری در استان را دارند اعلام‌نمود .

مدیر شعب بانک توسعه تعاون در ادامه افزود : افتخار می کنیم این مجموعه عظیم با مشارکت بانک توسعه تعاون راه اندازی شد ،این مجموعه متعلق به کل کشور است ،که باعث رونق اقتصادی و گردشگری در استان خواهد شد .

ایشان ضمن تبریک به آقای اهوازیان مدیر عامل

این هتل ساخت این هتل را با مشارکت بانک توسعه تعاون و پرداخت ۸۲۵ میلیارد ریال تسهیلات که باعث ایجاد اشتغال ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم گردید همچنین ساخت هتل و خرید تجهیزات از سال ۱۳۹۸ آغاز و در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید .

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=17092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.