افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
2

معاون مدیر عملیات از تأسیسات انبار نفت نظامیه اهواز و ناحیه مرکزی بازدید کرد

  • کد خبر : 10464
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
معاون مدیر عملیات از تأسیسات انبار نفت نظامیه اهواز و ناحیه مرکزی بازدید کرد
معاون مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به همراه جمعی از مسئولین و کارشناسان واحدهای برنامه‌ریزی و عملیات از تأسیسات انبار نفت نظامیه اهواز و ناحیه مرکزی بازدید کرد.

پترونفت، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، مجتبی دلبری در نشست جمع‌بندی از بازدید دو روزه خود از این منطقه، ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان منطقه، هدف از این بازدید را شناسایی نقاط قوت و ضعف و همکاری و انتقال تجربه عنوان کرد و گفت: رویکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، انسان‌محور، انقلابی و در راستای جلب رضایت و سوخت‌رسانی مطلوب به شهروندان در تمامی نقاط کشور است و این شرکت با داشتن نیروهای جوان، پیشرو و انقلابی در کنار حضور نیروهای با تجربه و عملیاتی، جزء بهترین مناطق است.

عبدالکریم محمدی مدیر منطقه اهواز گزارشی از روند اطلاع‌رسانی پیرامون گاز مایع و استفاده از زیرساخت بانکی در جهت توزیع گاز مایع و همچنین ساماندهی کارت‌های آزاد عرضه بنزین با نرخ مصوب آزاد عنوان کرد.

در ادامه این نشست، کارشناسان واحدهای عملیاتی و برنامه‌ریزی ستاد و متولیان امر در نواحی و عملیات منطقه اهواز و لرستان نسبت به بیان نقطه‌نظرات و مشکلات در سامانه سدف پرداختند.

معاون مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار امیدواری کرد: با حمایت و هماهنگی مطلوب مسئولین، عملیات دریافت، نگهداشت و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی با کیفیت مطلوب انجام و رضایت شهروندان حاصل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=10464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.