افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1

معاون وزیر تعاون: تشکیل کنسرسیوم برای افزایش تولید ضروری است

  • کد خبر : 16345
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
معاون وزیر تعاون: تشکیل کنسرسیوم برای افزایش تولید ضروری است
معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تشکیل کنسرسیوم (شراکت) برای افزایش ظرفیت تولید صنایع مختلف تاکید کرد.

پترونفت، علیرضا عسکریان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز بیان کرد: لوله‌سازی اهواز یکی از شرکت‌های بسیار قدیمی کشور بوده که به صورت سنتی فعالیت می‌کند لذا نوسازی و ایده‌پردازی در این شرکت بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

 

وی افزود: اگرچه تجهیزات این شرکت بسیار قدیمی است اما با اراده‌ کارکنان و بهسازی این تجهیزات، ظرفیت‌ اسمی کارخانه افزایش یافته است.

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر هم افزایی با شرکت‌های نفتی منطقه برای افزایش ظرفیت تولید شرکت لوله سازی اهواز تاکید کرد.

 

وی با اشاره به رضایت‌مندی کارگران لوله سازی اهواز از تحولات ایجاد شده در این شرکت گفت: یکی از مشکلات کارگران شرکت لوله سازی، نداشتن مسکن است که می‌توان با راه اندازی شرکت تعاونی مسکن، این مشکل را برطرف کرد.

 

معاون وزیر تعاون: تشکیل کنسرسیوم برای افزایش تولید ضروری است

 

عسکریان تامین منابع شرکت لوله‌سازی اهواز و مرتفع کردن مشکلات این شرکت را جزو اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ذکر کرد و گفت: چند طرح خوب در این شرکت وجود دارد که در صورت توافق با وزارت نفت، عملیاتی می شوند.

 

وی بیان کرد: برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پشتیبانی از شرکت لوله سازی اهواز بوده است و سعی می کنیم از امکانات موجود وزارتخانه در زمینه صادرات محصولات این شرکت، نهایت استفاده را داشته باشیم همچنین برای تامین منابع مالی همکاری لازم را خواهیم داشت.

 

معاون وزیر تعاون با اشاره به اینکه این وزارتخانه در ایجاد کنسرسیوم‌ ها نقش موثری دارد گفت: قطعا آینده شرکت لوله سازی اهواز روشن است و اگر با همه توان پای کار باشیم، موفق خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.