افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
0

مهندس حیدرنیا: ایران اکسپو 2024، فرصتی طلایی برای جهش تولید با مشارکت مردم

  • کد خبر : 18499
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
مهندس حیدرنیا: ایران اکسپو 2024، فرصتی طلایی برای جهش تولید با مشارکت مردم
مهندس احمدرضا حیدرنیا، مدیرعامل پتروشیمی شیراز، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، این رویداد را فرصتی طلایی برای جهش تولید با مشارکت مردم دانست.

در یک گفتگوی خبری ، مهندس احمدرضا حیدرنیا، مدیرعامل پتروشیمی شیراز، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، این رویداد را فرصتی طلایی برای جهش تولید با مشارکت مردم دانست.

مهندس حیدرنیا با اشاره به اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی در راستای تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم”، اظهار داشت: ایران اکسپو 2024 با گردهم آوردن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تجار از سراسر کشور، بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌های ایران به بازارهای جهانی و انعقاد قراردادهای تجاری با خریداران بین‌المللی فراهم می‌کند.

وی افزود: حضور فعال شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه، می‌تواند به افزایش سهم ایران در بازارهای صادراتی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور کمک شایانی کند.
مهندس حیدرنیا با بیان اینکه پتروشیمی شیراز به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور، طیف گسترده‌ای از محصولات را تولید و به بازار عرضه می‌کند، اظهار داشت: در نمایشگاه ایران اکسپو 2024، محصولات این شرکت شامل اوره پریل، اوره گرانول، آمونیاک، آرگون، متانول، کود مایع ازته (UAN) و سایر محصولات به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.
مدیرعامل پتروشیمی شیراز در ادامه با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در جهش تولید، خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره حامی نظام و دولت بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حضوری فعال داشته‌اند.
مهندس حیدرنیا با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو 2024 فرصتی برای مردم است تا از نزدیک با توانمندی‌های تولیدی کشور آشنا شوند و در صورت تمایل، در سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید مشارکت کنند، اظهار داشت: مردم می‌توانند با خرید محصولات ایرانی، به حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در کشور کمک کنند.

وی در پایان از تمامی تولیدکنندگان، صادرکنندگان، صاحبان صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت کرد تا با حضور فعال در ایران اکسپو 2024، گامی موثر در جهت تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” بردارند.

گفتنی است که ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) از تاریخ 8 لغایت 12 اردیبهشت ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=18499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.