افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

نشست صمیمی رئیس هیئت مدیره پتروفرهنگ با بانوان شاغل در این هلدینگ

  • کد خبر : 16311
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
نشست صمیمی رئیس هیئت مدیره پتروفرهنگ با بانوان شاغل در این هلدینگ
نشست صمیمی سرپرست و رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ با بانوان شاغل در این هلدینگ برگزار شد.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی و ارتباطات هلدینگ پتروفرهنگ، دکتر جواد زارع‌پور سرپرست و رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ با بانوان شاغل در این هلدینگ با هدف تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات مربوط به این قشر نشست و حاضرین در جلسه نظرات خود در زمینه‌های مختلف را بیان کردند.

 

دکتر جواد زارع پور سرپرست و رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ در این نشست ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه بانوان در جامعه و خانواده،اظهار داشت: دین مبین اسلام برای زن جایگاه ویژه‌ای قائل است و در 196 آیه از قران کریم مستقیم درباره زنان سخن گفته شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه نقش زنان در توسعه همه جانبه انکارناپذیر است، عنوان کرد: به میمنت انقلاب اسلامی امروزه حضور بانوان در سنگرهای مختلف مدیریتی، اداری، برنامه‌ریزی، مالی و فنی به چشم می‌خورد و امیدواریم روز به روز شاهد رشد، شکوفایی و موفقیت بیشتر بانوان در ارتقا شغلی و رده‌های مدیریتی در محل کار باشیم.

 

دکتر زارع پور ادامه داد: زنان شاغل با داشتن دیدی خلاق و برخورداری از مهارت‌های ویژه به عنوان عنصر فعال در توسعه اقتصادی نقش مهمی برعهده دارند، همانگونه که اموری که نیاز به پیگیری و دقت بیشتری دارد، بانوان به نحو احسن انجام می‌دهند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست هر یک از بانوان حاضر در جلسه ضمن معرفی و شرح وظایف خود، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح که مورد مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و دکتر زارع پور در جهت رفع دغدغه ها قول مساعدت دادند.

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.