افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
9

نشست هماهنگی پیک بار ۱۴۰۱ شرکت های توزیع برق خوزستان، اهواز و ایلام باحضورمدیرکل خدمات مشترکین توانیربرگزار شد  

  • کد خبر : 4784
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
نشست هماهنگی پیک بار ۱۴۰۱ شرکت های توزیع برق خوزستان، اهواز و ایلام باحضورمدیرکل خدمات مشترکین توانیربرگزار شد   

به گزارش  پترونفت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: به منظور هماهنگی و پیگیری برنامه های مدیریت بار و هوشمندسازی کنتورهای برق برای آمادگی پیک بار ۱۴۰۱ جلسه ای با حضور مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق خوزستان، اهواز، و ایلام و با حضور مدیرکل دفتر هوشمند سازی و فناری های نوین و […]

به گزارش  پترونفت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: به منظور هماهنگی و پیگیری برنامه های مدیریت بار و هوشمندسازی کنتورهای برق برای آمادگی پیک بار ۱۴۰۱ جلسه ای با حضور مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق خوزستان، اهواز، و ایلام و با حضور مدیرکل دفتر هوشمند سازی و فناری های نوین و مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر به میزبانی توزیع خوزستان برگزار شد.

 

دکتر علی خدری گفت: سیاست ها و برنامه های ابلاغی شرکت توانیر در این جلسه اعلام؛ و مدیران عامل شرکتهای توزیع، گزارش پیشرفت برنامه های هوشمند سازی و اقدامات انجام شده برای آمادگی گذر از پیک بار را ارائه کردند.

 

خدری افزود: اجرای طرح هوشمندسازی اندازه‌گیری مصرف، با نصب کنتورهای هوشمند یکی از این برنامه های ابلاغی است. این کنتورها برای افزایش کیفیت برق‌رسانی طراحی شده، که با کنترل و بررسی ولتاژ شبکه از بسیاری از صدمات به وسایل برقی جلوگیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: کنتورهای هوشمند اتصال مستقیم برای اشتراکهای عمومی – اداری توسط شرکتهای معین مربوطه در آینده نزدیک جایگزین کنتورهای فعلی می شود.

 

این مقام صنعت برق خوزستان در ادامه گفت : استراتژی تمامی شرکت های توزیع در خصوص هوشمند سازی، رویت پذیری و کنترل پذیری اشتراکها در راستای مدیریت بار حداکثری باید صورت پذیرد و اجرای برنامه زمانبندی نصب کنتورهای هوشمند به عنوان یک الزام برای شرکت های توزیع در نظر گرفته شده، به همین جهت کنترل پذیری اشتراکهای اولیه در اولویت کاری شرکت های توزیع است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه اظهار کرد: اولویت بندی و انتخاب اشتراکهای صنعتی برای اجرای پروژه های کنترل پذیری با دقت بالایی صورت می پذیرد به نحوی که از پتانسیل این پروژه ها برای کاهش پیک بار سال جاری و سالهای بعد استفاده می شود .

 

خدری با بیان اینکه شرکت های توزیع مکلف شدند که با تمام اشتراکهای دیماندی به منظور پاسخگویی بار تفاهم نامه همکاری منعقد نمایند، گفت: البته ناگفته نماند که سهمیه پیک بار اعلام شده توسط مدیریت شبکه و توانیر در تابستان سال جاری بر اساس ضریب مشارکت در پیک سایی سال گذشته شرکت ها تعریف می شود.

 

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت های تولید در پیک بار، تاب آوری شبکه در دوره پیک بار سهمیه بندی انرژی امکان

پذیر می باشد لذا این امر با ابزارهای رویت پذیری و کنترل پذیری مشترکین اجرایی می شود .

 

این مقام صنعت برق خوزستان در ادامه عنوان کرد: اقدامات مثبتی در حوزه بهره برداری شرکت های توزیع نیروی برق خوزستان و اهواز جهت کاهش تعداد فیدرهای حساس صورت گرفته، که شرکت توانیر با استقبال از انجام آن، سایر شرکت های توزیع را مکلف به انجام این اقدامات نمود.

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=4784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.