افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
5

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای هم‌افزایی

  • کد خبر : 14289
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای هم‌افزایی
مدیر عامل شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد؛ گفت: ایران پلاست رویدادی بزرگ اقتصادی و فرصتی ارزشمند برای شناخت ظرفیت‌های فنی و تخصصی و همکاری‌های فناورانه با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان‌ها به‌عنوان بازوی توانمند صنعت پتروشیمی کشور است.

به گزارش نیپنا ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست ، محسن حائری‌نژاد مدیر عامل شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد؛ با اشاره به اهمیت نمایشگاه ایران پلاست که فرصتی برای بازاریابی و توسعه همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی است بیان کرد: این رویداد بزرگ اقتصادی فرصتی ارزشمند برای شناخت ظرفیت‌های فنی و تخصصی و همکاری‌های فناورانه با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان‌ها به‌عنوان بازوی توانمند صنعت پتروشیمی کشور است.

شایان ذکر است شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد در راستای تامین لایسنس و دانش فنی واحد های پالایشگاهی و پتروشیمی به ویژه با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش صنعت تأسیس شده است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از 26 الی 29 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.