افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
1

نماینده مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در تیم ملی آتش‌نشانان ایران؛ آماده برای المپیاد جهانی چین

  • کد خبر : 21880
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
نماینده مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در تیم ملی آتش‌نشانان ایران؛ آماده برای المپیاد جهانی چین
تیم ملی آتش‌نشانان جمهوری اسلامی ایران آماده اعزام به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد جهانی در حوزه آتش‌نشانی، المپیاد جهانی آتش‌نشانان به میزبانی کشور چین، است.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه: تیم ملی آتش‌نشانان جمهوری اسلامی ایران آماده اعزام به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد جهانی در حوزه آتش‌نشانی، المپیاد جهانی آتش‌نشانان به میزبانی کشور چین، است. در حالی که چشمان میلیون‌ها ایرانی به این قهرمانان پرامید دوخته شده، ما نیز با تکیه بر ایمان و عشق عمیق به وطن، و با همبستگی و غیرتی که در قلب‌های ما موج می‌زند، این قهرمانان را به سوی افتخار و سربلندی همراهی می‌کنیم

در این تیم پرافتخار، جناب آقای مهدی صداقتی به عنوان نماینده‌ای از شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه حضور خواهد داشت. این حضور نشان‌دهنده تعهد و تلاش این شرکت در راستای همبستگی با سایر آتش‌نشانان کشور است.

از حمایت‌های ارزشمند جناب آقای مهندس باتمانی مدیر عامل محترم، نهایت سپاس و قدردانی را داریم. حمایت این بزرگوار، نقش مهمی در موفقیت و حضور ارزشمند نماینده شرکت مخازن سبز در این رقابت‌ها خواهد داشت.

با قلبی پر از امید و دعای خیر، برای سربلندی و موفقیت تیم ملی آتش‌نشانان و نیز هلدینگ شستان و شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه دعا می‌کنیم. این قهرمانان راستین، نشان‌دهنده عزم و همت ملت ایران در مسیر افتخارآفرینی هستند. خداوند یارتان، ای قهرمانان ایران عزیز

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=21880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.