افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری؛

نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک سازمان است

  • کد خبر : 8876
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک سازمان است
مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: اگر امروز بهره‌برداری و تولید به صورت منظم انجام می‌شود به سبب تلاش‌های جهادی نیروی انسانی این شرکت است که خطرات و مخاطرات بسیاری را تحمل می‌کنند.

جواد تقی زاده ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه این شرکت از لحاظ قدمت تاریخی دومین شرکت نفتی کشور است، افزود: هشت میدان نفتی و گازی به نام‌های آغاجاری، مارون، رگ‌سفید، کرنج، پرنج، پارسی، پازنان و رامشیر در محدوده شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری وجود دارد و یک ششم نفت کشور را تولید می‌کند.

 

وی افزود: ۲۰ درصد خوراک پتروشیمی‌های ماهشهر توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری تأمین می شود.

 

تقی زاده با اشاره به این که اقتصاد ایران تک محصولی وابسته به نفت، تصریح کرد: در واحد نمک زدایی مارون ۲ روزانه ۱۱۰ هزار بشکه ظرفیت فرآوری وجود دارد و نفت نمک زدایی شده در این واحد پس از ورود به واحد نمک زدایی، طی چند مرحله آب و نمک گرفته و نفت آن تصفیه می‌شود.

 

وی با بیان این که واحد‌های عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ۲۴ ساعته در مدار هستند، ادامه داد: مخزن ثقلی واحد نمک زدایی مارون دو ۱۷۰هزار بشکه ظرفیت نفت دارد و بزرگترین مخزن مناطق نفت خیز جنوب است.

 

تقی‌زاده اظهارداشت: اعتقاد ما این است شرکت نفت یکی از برجسته‌ترین ارکان نظام است و باید جهاد تبیین را برای این شرکت در نظر داشته باشیم و رسانه بازوی اصلی جهاد تبیین است.

 

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری ادامه داد: بزرگترین سرمایه یک سازمان و مجموعه منابع انسانی است. اگر امروز بهره‌برداری و تولید به صورت منظم انجام می‌شود به سبب تلاش‌های جهادی نیروی انسانی این شرکت است که خطرات و مخاطرات بسیاری را تحمل می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت کارخانه به 20 هزار بشکه در روز از کارهایی که توسط نیروی انسانی متخصص این شرکت صورت گرفته است.

 

تقی‌زاده با اشاره به جلوگیری از سوزاندن نفت بیان داشت: با انجام تغییرات در شرکت توانستیم از سوزاندن 160 هزار بشکه نفت در روز جلوگیری کنیم که علاوه بر صرفه‌جویی اقتصادی به لحاظ محیط زیستی نیز اثرات بسیاری داشت.

 

وی در خصوص مسئولیت های اجتماعی عنوان کرد: شرکت در بحث مسئولیت های اجتماعی هیچ بودجه‌ای ندارد با این وجود آب 46 روستا را و 20 هزار متر مکعب روزانه آب شهر امیدیه را تامین می‌کند.

 

تقی‌زاده به برقراری پروازهای فرودگاه امیدیه اشاره کرد و افزود: حدود 3 سال بود که فرودگاه امیدیه راکد مانده بود و با تلاش همکاران و همراهی مدیران استان اکنون در هفته 3 پرواز به تهران در حال انجام است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=8876

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.