افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
4
در بیستمین همایش نظام مشارکت ، QCC و مدیریت دانش؛ مهندس رستمی:

نیروی انسانی روح و روان و اصل اجتناب ناپذیر موجودیت شرکت است

  • کد خبر : 5028
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
نیروی انسانی روح و روان و اصل اجتناب ناپذیر موجودیت شرکت است
به مناسبت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف ، بیستمین همایش نظام مشارکت ، QCC و مدیریت دانش با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

به گزارش  پترونفت به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی بندرامام ، حمیدرضا رستمی در بیستمین همایش نظام مشارکت ، QCC و مدیریت دانش ، اظهار داشت : ما بر این باوریم که نیروی انسانی روح و روان و اصل اجتناب ناپذیر موجودیت شرکت است و با تکیه بر تلاش و همت و تعهد نیروی انسانی توانمند ، ماهر ، توسعه یافته و دلسوز می‌توانیم بر چالش‌های پیش رو غلبه کرده و گامی بلند در ارتقای جایگاه علمی ، اجتماعی و اقتصادی شرکت برداشته و عزت و سربلندی را برای شرکت و میهن عزیزمان ایران به ارمغان آوریم.

 

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در ادامه گفت: استراتژی محور بودن یک اصل در سیستم و ساختار است و در بندرامام با تعیین استراتژی وظیفه ای برای تمامی سازمان شاهد بهره وری بیشتر و چابکی در فرآیندهای کاری شدیم.

 

رستمی در پایان با تاکید بر ایجاد نگاه دانشگاهی و علمی همراه با مستند سازی در امور ، افزود: با رشد و توسعه تکنولوژی می بایست فرهنگ اجتماعی هم متناسب با آن رشد کند و این دو حوزه باید همواره با یکدیگر همراستا و منطبق باشند.

 

گفتنی است در پایان همایش از مدیران و کارکنان برتر حوزه پیشنهادات ، گروه های حل مسئله QCC و مدیریت دانش از سوی مدیریت شرکت تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.