افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4
بازرس کل استان خوزستان:

هدف مشترک مجموعه خدمتگزاران نظام توسعه و پیشرفت کشور است

  • کد خبر : 5931
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
هدف مشترک مجموعه خدمتگزاران نظام توسعه و پیشرفت کشور است
بازرس کل استان خوزستان گفت: هدف مشترک مجموعه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی توسعه، پیشرفت و تعالی روزافزون کشور است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر محمد آقاجری در نشست هم اندیشی مسئولان اداره کل بازرسی استان و شرکت ملی حفاری ایران ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع کارکنان سختکوش این شرکت افزود: شرکت ملی حفاری ایران در خط مقدم تولید قرار دارد و نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: صنعت نفت در رشد و تعالی و تحقق برنامه های توسعه ای در کشور نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری برعهده دارد.

آقاجری گفت : شرکت ملی حفاری ایران در زمینه شفاف سازی، پرداخت مطالبات پیمانکاران، رضایتمندی کارکنان و افزایش بهروری، اقدامات قابل توجهی داشته و کار و تلاش مضاعف مجموعه کارکنان شرکت در پیشبرد و تحقق برنامه های صنعت نفت ارزشمند و با اهمیت می باشد.

بازرس کل استان خوزستان در این نشست که مدیر عامل شرکت، معاونان اداره کل بازرسی استان و معاونان ، مدیران، مشاوران و روسای ستادی شرکت ملی حفاری ایران حضور داشتند در ارتباط با وظایف سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی توضیح داد و گفت: در تمام جهان سیستم های بازرسی و نظارتی وجود دارد و این سیستم ها باعث ایجاد نظم، انضباط و عدالت محوری در کارها می شود.

وی افزود: وظایف بازرسی و نظارت در جهت بهتر انجام شدن کارها در سازمان ها و شرکت ها است و هم افزایی میان این مجموعه‌ها روند توسعه و پیشرفت را شتاب می بخشد.

آقاجری اظهار کرد : بازرسی موجب بهتر شدن انجام کارها وفق قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و بخشنامه ها و راهکارهای اجرایی می‌شود.

بازرس کل استان خوزستان با بیان اینکه زبان مشترک میان سازمان بازرسی و دستگاه ها قانون است، گفت : همه مدیران، روسا و مسئولان در میدان عمل حضور دارند و مدیران با توجه به شرح وظایف می بایست در مسیر تحقق اهداف تبیبن شده و پیشبرد برنامه های توسعه ای کشور تلاش نموده و فعالیت های دستگاه های تحت سرپرستی خود را با سازماندهی و برنامه ریزی اصولی راهبری نمایند و در راستای انجام کار به موقع تصمیم گیری و زمینه پویایی سازمان را فراهم آورند.

در این نشست دکتر حمیدرضا گلپایگانی برنامه‌های این شرکت را در دو سال اخیر تشریح و اظهار کرد با ایجاد کارگروه های مختلف، ایجاد سیستم های نظارتی و برطرف نمودن چالش ها تلاش شد تا در راستای تحقق برنامه‌های صنعت نفت حرکت نموده و نقش محوری خود را به عنوان پیشقراول تولید با جدیت دنبال نماییم .

وی اصلاح مفاد قرارداد ها، تامین و پرداخت مطالبات پیمانکاران، به روزرسانی مطالبات کارکنان، حذف سیستم های فسادزا، اصلاح فرایندها ، بازسازی و توسعه ناوگان، افزایش راندمان کار و بهره وری، حضور فعال در پروژه ها، راه اندازی دستگاه های حفاری، رشد سهم بازار، همکاری با سازندگان داخلی و دانش بنیان ها، مراکز علمی و پژوهشی را از جمله اقدامات قابل توجه در این مدت عنوان و از حسن توجه و راهنمایی های اداره کل بازرسی استان به این مجموعه قدردانی کرد.‌

در این نشست تعدادی از مدیران، روسا و مشاوران شرکت پرسش هایی را مطرح که از سوی دکتر آقاجری پاسخ داده شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.