افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
2
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بازدید از اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی:

هزینه کردن در امر آموزش بهترین سرمایه گذاری برای شرکت است

  • کد خبر : 6015
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
هزینه کردن در امر آموزش بهترین سرمایه گذاری برای شرکت است
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اهمیت آموزش به ویژه آموزش های تخصصی در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان، گفت: هزینه کردن در امر آموزش بهترین سرمایه گذاری برای شرکت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی روز در بازدید از مرکز آموزش و تجهیز انسانی شرکت در جمع کادر اداری و آموزشی و کارآموزان، افزود: آموزش اساس توسعه و پیشرفت است و منابع انسانی می بایست از بدو استخدام تا پایان خدمت، اهتمام‌ به آموزش را جدی و جزو وظایف سازمانی تلقی نمایند.

وی اظهار کرد: آموزش های فنی و تخصصی  برای کارکنان شرکت باید در قالب کوتاه مدت و بلند مدت و به طور مستمر تدوین  و منطبق با دانش و فناوری های روز باشد‌

گلپایگانی به حساسیت و  ریسک بالای کار در صنعت حفاری اشاره کرد و گفت: در صنعت حفاری تخصص ها و علوم  مختلف کاربرد دارد و تلفیق کاربست دانش آکادمیک با تجربیات حین کار در بستر رعایت کامل اصول ایمنی می تواند موجب ارائه کار مطلوب و بدون نقص گردد‌ .

در بازدید مدیرعامل از اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت که  مدیرمنابع انسانی، مسئولان دفتر و پیگیری های ویژه مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت حضور داشتند، دکتر گلپایگانی ضمن بازدید از بخش های مختلف با حضور در کلاس های درس با کارآموزان که از کارکنان عملیاتی بودند به گفت و گو نشست.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=6015

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.