افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
4

هشدار وزیر سابق نفت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی/کبریت در انبار باروت می‌اندازید

  • کد خبر : 15411
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
هشدار وزیر سابق نفت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی/کبریت در انبار باروت می‌اندازید
وزیری هامانه وزیر سابق نفت کشور با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص ادغام صندوق بازنشستگی صنعت نفت خطاب به مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که شما ندانسته با این کارتان کبریت در انبار باروت می‌اندازید.

پترونفت، سیدکاظم وزیری هامانه وزیر سابق نفت کشورمان در پیامی خطاب به مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به موضوع ادغام صندوق بازنشستگی صنعت نفت واکنش نشان داده و نسبت به تبعات آن هشدار داده است.

 

متن کامل پیام سید کاظم وزیری هامانه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام بر همه کارکنان و باز نشستگان عزیز صنعت نفت کشور….

 

“اگر در خانه کس است، یک حرف بس است..!”

 

من به عنوان یکی از کارکنان و مسئولین صنعت نفت با نزدیک به نیم قرن سابقه کار از کارشناس دو در مهندسی شرکت ملی نفت ایران تا وزیر نفت در این دستگاه کار کردم و اکنون نزدیک به ده سال است که بازنشسته شده‌ام و در این سن و سال برای گذران زندگی کار می‌کنم! در طول دوران اشتغال و بعد از آن بارها دیده‌ام اشخاص بی‌اطلاع در جهت تحریک پرسنل و بازنشستگان این صنعت عظیم عزم جزم کردند ولی در حرکت‌های اولیه با ورود افراد بصیر و دلسوز کشور، دست از حرکت انحرافی خود برداشته!

 

اینک که کشور از لحاظ مختلف با مسایلی که همه فهم است روبرو شده و زمینه برای یک حرکت و اقدام تحریک کنند آماده است اشخاص بی‌اطلاع ازتاریخ و پیشینه این صنعت و گردانندگان و سوابق و جانفشانی‌های کارکنان این صنعت عظیم، از گذشته تاحال و از شاغل و بازنشسته، ابزار تحریک را فراهم کرده‌اند که اثرات آن نه تنها دولت که کشور را تهدید می‌کند.

 

لازم است افراد بصیر و دلسوز تامل نمایند تا عواقب جبران ناپذیری برای کشور به وجود نیاید. من مطمئن هستم ایشان (وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی) بدون توجه واطلاع، کبریت در انبار باروت می‌اندازند که آتش آن نه تنها دولت که کشور را تهدید می‌کند بهتر است تامل کنند که عواقب آن جبران ناپذیر خواهد بود.!

 

جناب آقای مرتضوی، از من پیرمرد با بیش از پنجاه سال سابقه که همه سمت‌های ممکن برای یک کارمند را داشته‌ام بشنوید و اسیر وسوسه‌های افراد مغرض قرار نگیرید و حرف دلسوزان را که با زبان‌های گوناگون فریاد می‌زنند و هشدار می‌دهند را گوش کنید که صندوقهای بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت یک صندوق غیردولتی و بین‌النسلی بوده و به هیچ وجه از امکانات دولتی استفاده نکرده و از حدود یکصد سال قبل به صورت هیات امنایی اداره شده و همه دارایی‌های آن متعلق به کارکنان شاغل و بازنشسته صنعت نفت است. علاوه بر مقررات ذیربط قانونی فتاوای مراجع عظام تقلید بخصوص حضرت امام خمینی نیز وجود دارد و بهتر است آرامش صنعت نفت کشور را حفظ نمائید. من آنچه شرط بلاغ بود …..!

 

کارمند بازنشسته صنعت نفت با قریب نیم قرن سابقه در مسولیت‌های مختلف صنعت نفت

 

سید کاظم وزیری هامانه

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=15411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.